• برنامه ها
  • بازی ها
  • تم ها
  • ویدیو ها
  • موزیک ها
  • بکگراند ها
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • اخبار
  • برسی جدولی
  • برسی تخصصی
  • قیمت گوشی
اخبار جدید
پیامک جدید
حامی
تبلیغات

معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها .

دسته : اخبار در تاريخ ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ (1368 بار خوانده شده)

شرکت آمريکايي"موتورولا" که در سال گذشته ميلادي با بحران مالي ، کاهش فروش و از دست دادن سهم خود در بازار جهاني مواجه شد، تلفن همراه جديد مدل " i465 را به بازار عرضه مي کند.

 



به گزارش ایران موبایل ، اين گوشي داراي صفحه کليد کامل مدل QWERTY و به شکل آب نباتي طراحي شده است ولي صفحه کليد کامل QWERTY آن طوري زير صفحه نمايش و درپايين گوشي قرارگرفته است که کارتايپ براي کاربر به آساني صورت مي گيرد.

اگرچه ظاهر اين گوشي ممکن است زياد زيبا و شکيل نباشد ولي ازلحاظ کاربردي ازسري گوشي هاي راحت به شمار مي آيد و داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله سيستم اتصال بي سيم Bluetooth 2.0 و دوربين VGA است.

هنوز مشخص نيست کدام اپراتور اين گوشي را به بازار عرضه خواهد کرد ولي گفته مي شود شرکت " اسپرينت " طي سال جاري آن را عرضه مي کند. قيمت فروش وتاريخ دقيق عرضه اين گوشي به بازارهنوز اعلام نشده است.

شرکت آمريکايي چند مليتي موتورولا در سال 1928 درآمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در "شاومبورگ" واقع در ايالت "ايلينويز" آمريکا است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند.

تعداد کارکنان اين شرکت 66 هزار نفر بود که از اين تعداد به دليل مشکلات مالي 13 هزار نفر اخراج شدند.

ایران موبایل- تلفن همراه B2100 محصول شرکت کره اي سامسونگ که انتظار مي رود ماه آينده در جريان برگزاري کنگره جهاني موبايل در بارسلون اسپانيا رونمايي شود، توسط برخي سايت ها به بازار معرفي شد.

به گزارش ایران موبایل ، بر اساس اين اطلاعات پيش بيني مي شود که B2100 شبيه B2700 حتي محکم تر از آن باشد و داراي گواهينامه IP57 همانند گوشي Sonim XP3 Enduro است.

گوشي B2100 ضد آب بوده و امکان مقاومت در عمق يک متر آب را در زمان 30 دقيقه دارد و در برابر گرد و غبار نيز مقاوم است و از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به پشتيباني از سه باند شبکه GSM (900/1800/1900 MHz)، صفحه نمايش 77/1 با وضوح تصوير 120 x 160 و دوربين 3/1 مگاپيکسلي اشاره کرد.

پشتيباني از مکالمات تصويري با استفاده از شبکه 3G با UMTS از ديگر امکانات اين گوشي است و اين گوشي همچنين از اتصالات بلوتوث و USB و نيز اسلات کارت حافظه microSD براي ارتقاي حافظه برخوردار مي باشد. گوشي B2100 در سه رنگ مشکي، سبز و قرمز ماه مارس با قيمت 120 دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.

ایران موبایل – شرکت " ال جي الکترونيک" توليد کننده لوازم خانگي ، الکترونيکي و تلفن همراه در کره جنوبي ، گوشي جديد مدل " ميگو" را که توسط شرکت آمريکايي " وريزون وايرلس" عرضه مي شود ، به بازار معرفي کرد.

به گزارش ایران موبایل ، طراحي ، شکل ظاهري و قابليت هاي اين گوشي به نحوي است که مورد پسند کاربران در تمام رده هاي سني مي گيرد ، به رنگ سبز روشن عرضه خواهد شد و داراي دو آنتن سرخود است .

گوشي تلفن همراه LG Migo داراي گزينه هاي محدود براي تماس گرفتن است و چنانچه کودکان بخواهند با اين گوشي تماس تلفني برقرارکنند ، به محض دست گرفتن گوشي و روشن شدن آن ، گوشي بطور خودکار سووالهاي " به خانه زنگ ميزنيد؟" يا " با پدر تماس ميگيريد؟ " و هر برنامه و سووال ديگري را که والدين براي گوشي تعريف و برنامه ريزي کرده باشند ، از کودک مي پرسد.

با توجه به سووال هاي مطرح شده توسط گوشي ، کودک گزينه بله يا خير را انتخاب و مکالمه را برقرار مي کند و سيستم ردياب GPS اين گوشي ، امکان رديابي ومکان يابي کودکان را فراهم مي کند و حتي درصورت برقراري هرگونه تماس توسط فرزندان ، والدين را درجريان مي گذارد.

قابليت هاي اين گوشي به نحوي است که کودکان بين رده سني 5 تا 8 سال مي توانند از آن استفاده کنند و اين تلفن همراه با قيمت 99/49 دلار با قرارداد دوساله و درصورت استفاده ازسرويس "جي پي اس " “Chaperone” با پرداخت هزينه اضافي ماهانه 99/19 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

ایران موبایل – نرم افزار جديدي با نام " آي بلوتوث" / iBluetooth براي ارتقاي سيستم بلوتوث گوشي هاي آيفون و ايپاد نسل سومي محصول شرکت آمريکايي اپل ، به بازار موبايل معرفي شد.

به گزارش ایران موبایل ، اين نرم افزار جديد قابليت انتقال فايل از طريق سيستم اتصال بي سيم بلوتوث را بين گوشي ها ي نسل سومي آيفون و آيپاد و ديگر وسايل داراي سيستم اتصال بلوتوث فراهم مي کند و کارشناساني که روي اين سيستم کار کرده اند در تلاش براي کامل کردن آن به منظور انتقال فايل ها و ديتا ها بين گوشي هاي آيفون و سوني اريکسون هستند.

شركت اپل هنوز راه حل کامل و جامع سيستم بلوتوث را براي گوشي هاي آيفون عرضه نکرده و سيستم هاي بلوتوث آن فقط محدود به هندز فري و هدست بلوتوث است .

ایران موبایل - اخبار پايگاه هاي اينترنتي حوزه تلفن همراه حاکي از آن است که مرورگر اپرا ميني براي گوشي هاي داراي سيستم اندروييد گوگل، ارايه مي شود.

به گزارش ایران موبایل ، اپرا در صدد است که نسخه بتاي 4.2 اپراميني را براي گوشي هاي مجهز به سيستم عامل اندروييد ارايه دهد. اين نسخه اپرا براي عرضه روي دو مدل از دستگاه هايي که از سيستم عامل اندروييد پشتيباني مي کنند، ارايه خواهد شد که گوشي تلفن همراه G1 يکي از اين مدل ها خواهد بود.

اپرا ميني، مرورگر وب است که براي تلفن همراه،گوشي هاي هوشمند و ابزار هاي ديجيتالي شخصي استفاده مي شود .اين مرورگر توسط شرکت اپرا سافت وار ساخته شده است.

 

سایر خبرها
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - جدال برترین‌ها؛ مقایسه کامل «گلکسی اس4» و «اچ‌تی‌سی وان»
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - آغار عرضه Ascend P2 و Ascend Mate هواوی به بازار خاورمیانه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس تبریک ولادت امام جواد(ع)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - لومیا 925 نوکیا دارای 6 عنصر لنز دوربین است!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - نوکیا لومیا 925؛ رونمایی از ویندوزفون آلومینیومی با دوربین هوشمندتر!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اکسپریا ZR؛ رونمایی از برادر کوچکتر غول اندرویدی سونی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس ویژه لیلة الرغائب
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس خنده دار اردیبهشت 92
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - مدل ضدآب Galaxy S4 به‌زودی عرضه میشود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - سیستم‌عامل گوشی‌های اکسپریا به‌روز می‌شود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - Google Now یک رقیب جدی برای Siri اپل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - نگاهی به آینده: گلکسی نوت 3
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - M4: تلفن میان رده اچ تی سی با دوربین اولترا پیکسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - آیا این تصویر تلفن لومیا 950 نوکیا است؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - رونمایی از HTC First، عرضه اختصاصی توسط AT&T با قیمت ۹۹ دلار
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - جزئیات آیفون 6 اپل منتشر شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - عرضه Galaxy S IV سامسونگ تا 10 روز دیگر در 6 مدل
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - اس ام اس خنده دار اسفند 91 سری سوم
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - لو رفتن مشخصات و سبک طراحی احتمالی گلکسی اس چهارم در توییتر
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
ارسال نظر
شرایط نظر*
همه‌ی نظرها نیاز به تایید مدیر سایت دارند
عنوان*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
پیام*
کد تایید*
{۲} + {۸} = ?  
نتیجه این عبارت را وارد کنید
حداکثر تعداد تلاش برای ارسال: 3 مرتبه