• برنامه ها
  • بازی ها
  • تم ها
  • ویدیو ها
  • موزیک ها
  • بکگراند ها
  • گالری عکس
  • اس ام اس
  • اخبار
  • برسی جدولی
  • برسی تخصصی
  • قیمت گوشی
اخبار جدید
پیامک جدید
حامی
تبلیغات

سامسونگ عرضه کننده شمار زیادی گوشی تلفن درنمایشگاه IFA 2008

دسته : اخبار در تاريخ ۱۳ شهریور ۱۳۸۷ (2332 بار خوانده شده)

سامسونگ از فرصت استفاده کرده است تاتعدادی ازجدیدترین گوشی های خود را در نمایشگاه IFA 2008 (دستگاههای الکترونیکی مصرف کننده) که قرار است به صورت سالانه در برلین برگزار گردد ، به نمایش بگذارد .

 



تعدادی از این دستگاه ها هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند، برخی به صورت رسمی مورد معرفی قرار گرفته اند، درصورتیکه بقیه در حال حاضر در دسترس قرار دارند. این فهرست عظیم شامل تعدادزیادی گوشی بوده و طوری تنظیم شده اند که مطالب زیادی برای مطالعه دارند.گوشی های جدید سامسونگ عبارتند از : سامسونگ M3510Beat ، M200 ، B2700، P180 و B210. دستگاه هایی که قبلا معرفی شده اما هنوزبرای اولین بار به نمایش در نیامده اند عبارتند از: dual SIM Samsung D980 ، S7330، M150 و B130. و در نهایت گوشی های همراه از پیش موجود و قابل دسترسی در بازارشامل B300 ، E215 ، B510می باشند.

Samsung M3510 Beat سامسونگ M3510 Beatیک music bar مرکزی باریک و نازک است که از پیش بسیار بر سر زبان ها افتاده است.این محصول دارای یک قطعه صوتی Bang &Olufsen ICE Power و نیز کلیدهای تخصص یافته موسیقی ونیز جک 3.5 میلیمتری خروجی صدا می باشد. ویژگی نوظهور این محصول ، ویژگیShake Control آن است که تاکنون در گوشی های Walkman سونی اریکسون مشاهده کرده ایم. سنسور حرکتی داخلی در سایر عملکردها از قبیل گالری عکس نیز قابل استفاده است . سایر ویژگیهای این محصول عبارتند از: پشتیبان GSM چهار بانده، نمایشگر QVGA 2 اینچی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی که همگی در یک بدنه با ضخامت تنها 9.9 میلیمتر جمع آوری شده اند.

Samsung B2700 سامسونگ B2700 دستگاهی دارای GSM سه بانده، دارای پشتیبان UMTS برای تماسهای تصویری (به برکت وجود دوربین ثانویه مشرف به روبرو) می باشد. این محصول دارای نمایشگر TFT1.8 اینچی دارای تفکیک پذیری 220×176 پیکسلی و دوربین متمرکز 2 مگاپیکسلی می باشد. این محصول روی هم رفته مجموعه خوبی است که علیرغم نمای خارجی فاقد ظرافتش، ظاهر خوبی دارد. سامسونگ B2700علاوه بر ظاهر مقاوم، دارای محیط وارتفاع سنج دیجیتال و چراغ قوه تخصص یافته نیز می باشد.

Samsung P180 جالب است که سامسونگ P180 پوسته صدفی است در مراحل اولیه با دوربین VGAو 14 مگابایت حافظه داخلی و قابلیت UMA را داراست، بدین معنی که به منظورممکن ساختن تماسهای تصویری از طریق اینترنت با Wi-Fi عمل می کند .حدس میزنیم عملکرد Wi-Fi برای جستجوی وب در این محصول موجود نیست اما تنها باید بنشینیم و منتظر بمانیم . بعلاوه این محصول که سه بانده است برای انتقال داده ها از EDGE پشتیبانی کرده و دارای نمایشگر خارجی با تفکیک پذیری 64×64 پیکسل می باشد.

Samsung M200 سامسونگ M200 دستگاهی است سه بانده و دارای دوربین 1.3 مگاپیکسلی و صفحه نمایش TFT با تفکیک پذیری 220×176 پیکسل . انتقال داده ها توسط GPRS، EDGEو بلوتوث استریو صورت می گیرد . بر روی برد این محصول نیز یک کارت microSD و رادیوی FM دارای RDS موجود است.

Samsung B210 سامسونگ B210محصولی است که ابتدا در IFA سال 2008 عرضه شد . این دستگاه دو بانده فاقد دوربین داخلی بوده و دارای نمایشگر65K رنگی با تفکیک پذیری 160×128 پیکسلی می باشد . رادیوی FM نیز از دیگر امکانات این محصول می باشد . گوشی های سامسونگی که معرفی شده اند ، برای اولین بار به معرض نمایش عموم در آمده اند: این گروه از گوشی هابعد از dual SIM Samsung D980 (سامسونگ دو سیم کارتهD980 )عرضه گشته و گوشی های S7330، M150، B130 بلافاصله پس از dual SIM Samsung D980 معرفی شده اند.

سامسونگ D980 این محصول بیشتر ما را به یاد سامسونگ Tocco 480 F می اندازد از این حیث که ظاهری یکسان با آن داشته ، دارای نمایشگر لمسی و قابلیت TouchWiz مستقیم می باشد (اما دوربین 5 مگاپیکسلی آن راجز موارد شباهت این دو گوشی در نظر نگیرید) . بارزترین نکته در مورد D980 قابلیت دو سیم کارته بودن آن است که یافتن آن در مجموعه محصولات تولیدکنندگان مشهوری از قبیل سامسونگ دشوار است . این محصول برخلاف F480 نمایشگر QVGA 2.6 اینچی دارد (در مقایسه با نمایشگر 2.8 اینچی (F480 و فاقد عملکرد UMTS می باشد . این دستگاه کارتهای microSD (که بیش از 2 گیگابایت ظرفیت دارند) را پشتیبانی می کنند و از این حیث تا حدودی ضعیف به نظر می رسند . در نهایت ، ضخامت این گوشی در حدود 5 میلیمتر بیشتر از F480 است . با وجود این، عملکرد دو سیم کارته بودن برای بسیاری از افراد جالب و خوشایند است . هنگامیکه از قابلیت دو سیم کارته بودن سخن به میان می آید ، باید به این مسئله اشاره کرد که سامسونگ D980 برای هر دو سیم کارت ، از پشتیبانی سه بانده بهره می گیرد برخلاف سامسونگ D880 که دارای پشتیبان سه بانده برای سیم کارت اول ، و پشتیبان دو بانده برای سیم کارت دوم بود.

Samsung S7330 سامسونگ7330S ، به نوعی جفت U900 Soul به شمار می آید . این محصول دارای نمایشگر16M رنگی و 2 اینچی TFT بوده و نیز منوی لمسی می باشد. .اسلایدر این گوشی دارای یک دوربین 3 مگاپیکسلی با تنظیم خودکار ونیز پشتیبانی UMTSبه همراه HSDPA می باشد . سایر ویژگی های این محصول عبارتند از : کارت حافظه microSD ، بلوتوث استریو و رادیوی FM. Samsung M150

سامسونگ M150 گوشی دیگری است که به تازگی معرفی شده است . دارای 12.7 میلیمتر ضخامت و صفحه نمایش K256 رنگی و 1.77 اینچی با تفکیک پذیری 160×128 می باشد . این گوشی با اندازه متوسط فاقد کارت حافظه است اما بلوتوث و دوربین VGA دارد. Samsung B130 سامسونگ B130 هم ردیف گوشی با اندازه متوسط B100 ، که در بازار موجود است، محسوب می شود . در همان ابعاد و طرح اما حدوداً 10 گرم سبک تر . دارای حافظه داخلی کمتر (KB 400 ) و باتری کوچکتر(mAh 750 ) می باشد . این محصول در چندین رنگ سفید ،قرمز و خاکستری موجود است ، اما بازهم فاقد بلوتوث و رادیوی FM است. و سرانجام گروه گوشی هایی که علاوه بر عرضه در2008 IFA ، در بازار هم موجودند: Samsung E215 سامسونگ E215 در حال حاضر در برخی مناطق با اندازه متوسط و طراحی جذاب قابل دسترسی است . این گوشی دارای پشتیبان GSM چهار بانده ودوربین VGA است . صفحه نمایش اصلی این دستگاه TFT،K65 با تفکیک پذیری 160× 128پیکسلی می باشد . صفحه نمایش خارجی بسیار کوچکتر بوده و تفکیک پذیری آن 64×64 پیکسل است. همچنین دارای قطعه کارت حافظه و رادیوی FM می باشد.

Samsung B510 سامسونگB510 ، اسلایدری متواضع است که در چندین رنگ بیرون می آید. به غیر از این ، اندازه آن نسبت به اغلب گوشی های همراه عرضه شده ، بیشتر متوسط به نظر می رسد . دارای نمایشگر CSTN 1.77 اینچی با تفکیک پذیری 160×128 پیکسلی می باشد . این محصول دوربین یا قطعه کارت حافظه ندارد و حافظه داخلی آن 4 مگابایت است . بلوتوث و رادیویFM هم در این دستگاه موجود است.

Samsung B300 سامسونگ B300 با اندازه متوسط و فاقد نمایشگر خارجی . این محصول در چندین رنگ موجود بوده ودارای صفحه نمایش CSTN رنگی ،K 65 و 1.52 اینچی با قدرت تفکیک پذیری 128×128 پیکسلی می باشد .حافظه داخلی این گوشی فقط 2 مگابایت است اما بوسیله یک کارت حافظه microSD می توان حافظه آن را افزایش داد . فهرست ویژگیهای این دستگاه با افزودن قابلیتهای رادیویFM و Mp3 music player کامل می گردد.

 

سایر خبرها
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - تخفیف ویژه مودم‌های وایمکس ایرانسل به مناسبت روز پدر
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - جدال برترین‌ها؛ مقایسه کامل «گلکسی اس4» و «اچ‌تی‌سی وان»
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - آغار عرضه Ascend P2 و Ascend Mate هواوی به بازار خاورمیانه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس تبریک ولادت امام جواد(ع)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - لومیا 925 نوکیا دارای 6 عنصر لنز دوربین است!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - نوکیا لومیا 925؛ رونمایی از ویندوزفون آلومینیومی با دوربین هوشمندتر!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اکسپریا ZR؛ رونمایی از برادر کوچکتر غول اندرویدی سونی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس ویژه لیلة الرغائب
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اس ام اس خنده دار اردیبهشت 92
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - مدل ضدآب Galaxy S4 به‌زودی عرضه میشود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - سیستم‌عامل گوشی‌های اکسپریا به‌روز می‌شود
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - Google Now یک رقیب جدی برای Siri اپل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - نگاهی به آینده: گلکسی نوت 3
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - M4: تلفن میان رده اچ تی سی با دوربین اولترا پیکسل
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - آیا این تصویر تلفن لومیا 950 نوکیا است؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - رونمایی از HTC First، عرضه اختصاصی توسط AT&T با قیمت ۹۹ دلار
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - جزئیات آیفون 6 اپل منتشر شد
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - عرضه Galaxy S IV سامسونگ تا 10 روز دیگر در 6 مدل
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - اس ام اس خنده دار اسفند 91 سری سوم
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - لو رفتن مشخصات و سبک طراحی احتمالی گلکسی اس چهارم در توییتر
 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
ارسال نظر
شرایط نظر*
همه‌ی نظرها نیاز به تایید مدیر سایت دارند
عنوان*
_CM_USER*
_CM_EMAIL*
_CM_URL*
پیام*
کد تایید*
{۹} + {۶} = ?  
نتیجه این عبارت را وارد کنید
حداکثر تعداد تلاش برای ارسال: 3 مرتبه