MTN بلک بری ۱۰ عرضه می‌کند

تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

 MTN اعلام کرد گوشی هوشمند جدید بلک بری ۱۰ از ماه فوریه از طریق این اپراتور عرضه می‌شود.


شرکت بلک بری که این گوشی هوشمند را از ۳۱ ژانویه به صورت جهانی عرضه کرده است، عهده دار ساخت یک اکوسیستم برای این گوشی است که شامل همکاری با نرم‌افزار نویسان می‌شود که تضمین می‌کند برنامه‌های کاربردی برای پلتفرم این گوشی قابل دسترس خواهند بود.
Alexandra Zagury، مدیر بلک‌بری در آفریقای جنوبی و جنوب آفریقا در گفتگو با نیوز ۲۴ در این رابطه اظهار داشت: این اکوسیستم چیزی است که پلتفرم این گوشی را مقیاس‌پذیر و موفق می‌کند و به این دلیل است که برای تضمین اینکه در زمان عرضه ۷۰ هزار برنامه کاربردی وجود داشته باشد، تمرکز بسیار شده است.
براساس اعلام بلک‌بری این دستگاه به دلیل ویژگی ایمن و دوستدار کاربر بودن هم توانایی مدیریت پروفایل کاری و هم پروفایل شخصی را دارد.
به گفته Zagury: اطلاعاتی که در پروفایل کاری قرار دارند نمی‌تواند به پروفایل شخصی انتقال یابند و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که CIO سیاست‌های IT که باید به آن پروفایل کاری وارد شوند را تشخیص دهد.
در پی اعلام وودافون مبنی بر عرضه بلک‌بری ۱۰ در روز پنج شنبه، MTN نیز اعلام کرد که این گوشی هوشمند را روز جمعه عرضه می‌کند.
MTN تاکید کرده است که سرویس اینترنت بلک بری (BIS) در سیستم عامل بلک بری ۱۰ ارائه نخواهد شد.
پلتفرم جدید محدوده وسیعی از سرویس‌های رسانه‌ای اینترنتی شامل چت ویدئویی بهره‌برداری می‌کند و MTN تاکید دارد که مشتریان بلک‌بری این اپراتور از کاهش هزینه‌های داده برخوردار خواهند شد.
MTN تا ۴۰ درصد هزینه‌های داده‌ای خود را کاهش داده است از این رو مشتریان بلک‌بری ۱۰ از BBM، ایمیل، جستجوی اینترنتی، شبکه اجتماعی و دیگر خدمات بلک‌بری با نرخ اینترنت بسیار مناسب بهره خواهند برد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4497