HTC و نیم نگاهی به نمایشگر ایگزو برای M7

تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

HTC M7 که در روزهای گذشته اولین تصویر احتمالی آن را نیز با شما به اشتراک گذاشتیم، یکی از پرچمداران داغ اندروید در سال 2013 خواهد بود. وقتی نوبت به شایعات می رسد، هیچ شرکتی در امان نیست و حالا نوبت به HTC رسیده.


 

شنیده ها حاکی از معرفی M7 در کنگره موبایل بارسلون (درست مثل سری One) است. مشخصات احتمالی آن را پیش تر در نارنجی خوانده اید ولی خبر جدید درباره نمایشگر این تلفن است که گفته می شود که شرکت AU Optronics از تایوان مسئولیت تولید آن را بر عهده دارد. گویا HTC قصد دارد در این تلفن هوشمند، از نمایشگر جدید شارپ با رزولوشن فول اچ دی و تراکم 468 پیکسل در اینچ استفاده کند.

تا کنون HTC از پنل های SLCD سونی در محصولاتش استفاده کرده و چرخش به سمت شارپ و پنل IGZO می تواند یک شوک اساسی باشد و البته همزمان، خبری خوش؛ زیرا ایگزو به خاطر مصرف انرژی پایین بسیار مورد تحسین -و تبلیغ- قرار گرفته و حضور آن در تلفن های HTC می تواند مشکل باتری را که در اکثر محصولات این کمپانی شاهد آن هستیم رفع کند.

M7 قرار است جانشین One X شود و قطعا HTC با استفاده از پنل جدید شارپ می تواند برگ برنده ای در بازار بی رحم این روزها رو کند. اما آیا چنین چیزی به واقعیت خواهد پیوست؟

منبع: نارنجی





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4425