لیست بهترین بازی‌های موبایلی دنیا منتشر شد

تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

کم‌کم به پایان سال 2012 میلادی نزدیک می‌شویم و به همین خاطر طی دو هفته گذشته مراکز مختلف تحقیقاتی و پایگاه‌های خبری گزارشاتی مبنی بر بهترین محصولات و فناوری‌ها را منتشر کردند. اما در آخرین بررسی صورت گرفته کارشناسان بهترین بازی‌های موبایلی که در سال 2012 میلادی وارد بازار شد را در اختیار کاربران گذاشتند تا در جریان آن قرار گیرند.


اگرچه در این زمینه نیز لیست‌های مختلف و بازی‌های متفاوت منتشر شده‌اند، اما این آخرین و معتبرترین بررسی صورت گرفته در این زمینه است تا محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های موبایلی سالی که گذشت برگزیده شوند. البته باید توجه داشت که این بازی‌ها مخصوص گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی هستند.
 
بازی Letterpress: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: رایگان – در این بازی دو نفر به صورت همزمان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.
بازی Punch Quest: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/0 دلار – این یک بازی جنگجویانه است که قهرمان شما با ضربات مشت دشمن را از پا درمی‌آورد.
بازی Girls Like Robots: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/2 دلار – این بازی در اصل یک پازل است که مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود و شما باید آن را حل کنید.
بازی 10000000: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/1 دلار – در این بازی کاربر در یک سری شبکه پیچیده حضور دارد که باید راه خروج از آن‌ها را پیدا کند.
بازی Dream of Pixels: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/2 دلار – یک بازی مهیج که طی آن باید از زیر اجسامی که از آسمان فرود می‌آیند رهایی یافت.
بازی Minecraft: Pocket Edition: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: 99/6 دلار – این بازی در یک دنیای باز رخ می‌دهد که در آن باید بلوک‌های بزرگ را روی یکدیگر گذاشته و ساختمان‌ها و فضاهای شهری را بسازید.
بازی TheEndApp: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: رایگان – در این بازی شخصیت اصلی در خیابان‌ها حضور دارد و با اسلحه‌ای که در دست دارد، دشمنان را از میان برمی‌دارد تا شهر ناآرام را آرام کند.
بازی Asphalt 7: Heat: مخصوص سیستم‌عامل اندروید، قیمت: 99/0 دلار – این یک بازی مسابقه‌ای است که کنترل آن از طریق حرکات سریع دست و بدن کاربر صورت می‌گیرد و کاربر باید در پیست‌های مسابقه‌ اتومبیل حضور یابد.
بازی Plague Inc: برای سیستم‌عامل اندروید رایگان، برای سیستم‌عامل iOS قیمت 99/0 دلار – در این بازی عجیب هر یک از کاربران سعی می‌کنند با انتشار مجموعه‌ای از ویروس‌های بیماری‌زا و سموم، انسان‌ها را از بین ببرند.
بازی My Horse: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: رایگان – در این بازی یک حیوان خانگی مجازی حضور دارد که شما مسؤول نگهداری و بزرگ کردن آن هستید.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4413