اپتیموس جی 2 با نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی می آید

تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

کسی نمی تواند منکر باشد که LG در چند وقت اخیر توانسته خودش را در بازار جهانی تلفن های هوشمند خیلی بیش از قبل مطرح کند. حتماً خبرهای زیادی درباره اپتیموس G (بالا) و نکسوس 4 خوانده اید. اما این روزها رقابت بالا گرفته و شایعات مختلف درباره نسل بعدی پرچم داران هوشمند کمپانی های مختلف به گوش می رسد.


 

شایعات درباره اپتیموس G2 کمی قبل تر با نمایشگر 5 اینچی اچ دی آغاز شد و حالا اندازه خبرها کمی بزرگتر شده! سایت Asiae خبر از وجود نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی برای G2 می دهد که از نوع +IPS است.

خبر فروش 10 میلیونی سری L حاکی از موفقیت برای ال جی است ولی می دانیم که فبلت اپتیموس Vu محصول موفقی از کار در نیامد، اما با این حال به نظر می رسد ال جی به دنبال عرضه محصولی سرتر از گلکسی S4 (با مشخصات احتمالی) و در عین حال رقیبی برای گلکسی نوت 2 است.

سال 2013 می تواند سال موفقی برای LG باشد. در این راستا شنیده می شود که اپتیموس G2 (یا هر نام دیگری که خواهد داشت) با نمایشگر فول اچ دی، پردازنده 4 هسته ای، 2 یا 3 گیگابایت رم، باتری بزرگ و احتمالاً آخرین نسخه اندروید (5 ؟) و در حوالی اردیبهشت ماه 1392 معرفی خواهد شد.

منبع: نارنجی





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4407