مشکلات اولیه کاربران ویندوز فون 8

تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

حدود 20 روز است که مشتریان، تلفن های مبتنی بر ویندوز فون 8 را سفارش داده و دریافت کرده اند و کم کم ایرادات اولیه پلتفرم نصب شده بر روی تلفن های جدید نوکیا و HTC آشکار می شود. تعدادی از کاربران HTC 8X و لومیا 920 گزارش داده اند که تلفن شان موقع استفاده به طور تصادفی ریبوت می شود. برای برخی افراد روزی 1 بار و برای سایرین به دفعات بیشتر این قضیه تکرار شده و بیشتر شکایات مربوط به HTC 8X است.


 

 

در سمت دیگر لومیا 920 هم مشکلات خودش را دارد. علاوه بر ریبوت شدن اتفاقی, تعداد بیشتری گزارش رسیده که حاکی از قفل کردن دستگاه حین استفاده و نیاز به روشن-خاموش کردن آن است. تعدادی کاربر نیز از خالی شدن باتری در هنگام شب که تلفن در حالت استراحت است خبر داده اند. البته این مورد اخیر در لومیا 800 نیز شایع بود که با یک آپدیت نرم افزاری رفع شد و گویا خاموش کردن NFC به بهبود عمر باتری کمک می کند ولی مشخص نیست که آیا NFC مشکل اصلی است یا خیر.

برای اندروید و iOS که پایگاه محکمی بین کاربران خود دارند بروز این موارد کمتر مشکل ساز است و حتی موارد بدتر از این هم زود از یادها می رود ولی باید در نظر داشت که پلتفرم قدرتمند ویندوز فون 8 یک رقیب تازه وارد و در صدد درست کردن پایگاهی قوی بین کاربران است، بنابراین چنین مشکلاتی می تواند در روند رشد آن وقفه بیندازد. به هر حال این روز ها از پیچیدن خبرها نمی توان جلوگیری کرد.

منبع: نارنجی





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4387