یک سال از مرگ استیو جابز؛ رهبر اسطوره‌ای اپل گذشت

تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

امروز دقیقا یک سال از مرگ استیو جابز مدیرعامل و بنیانگذار فقید شرکت اپل می‌گذرد. بله! یکسال گذشت! استیو جابز سال گذشته و در پنجم اکتبر پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان درگذشت. در این خصوص شرکت اپل همچون سال گذشته صفحه اول خود را تغییر داده و فیلمی را به مناسبت گرامیداشت یاداسطوره جدیت و پشتکار اپل تغییر داده است.


در این خصوص تیم کوک مدیرعامل حال حاضر اپل نیز در پیامی در وب‌سایت این شرکت با یادآوری لحظات تلخ سال گذشته و تاکید بر اندوهناک و سخت بودن آن لحظات بر هر کسی در شرکت اپل آورده است: ارزش شرکت اپل نسات گرفته از استیو است و روح او همواره پایه و اساس و شالوده اپل خواهد بود.

 

ما نیز به مناسبت درگذشت استیو جابز فیلمی را که به صورت اختصاصی در فارنت تهیه کرده‌ایم به شما و علی‌الخصوص دوستداران استیو جابز تقدیم می‌کنیم. اگر برای دیدن فیلم مشکل دارید می‌توانید ان را از اینجا دانلود کنید.

باورکردنی نیست که یک سال از درگذشت استیو جابز گذشته و شرکت اپل اسطوره و رهبر خود را از دست داده است. می‌توانید واکنش‌ها و اخبار و حاشیه مربوط به درگذشت استیو جابز را اینجا ببینید. روحش شاد و یادش گرامی..

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4359