دسته‌گل جدید آیفون ۵: هاله‌ی صورتی رنگ در عکس‌ها

تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

یش از این در مطلبی سه مشکل شایع پرچم‌دار جدید اپل، آیفون ۵ را که حساسیت به خش، سرعت پایین وای‌فای و درز نور پشت صفحه‌نمایش بود برایتان عنوان کردیم؛ اما به نظر می‌رسد کاربران آیفون ۵ اخیراً متوجه مشکل دیگری شده‌اند که مربوط به دوربین آن است.


 

برخی کاربران عنوان کرده‌اند که وقتی با آیفون ۵ در نور مناسب عکس‌برداری می‌کنند هاله‌ای صورتی رنگ در اطراف منبع نور ایجاد می‌شود که عکس‌ها را مصنوعی جلوه می‌دهد؛ این مشکل وقتی رخ می‌دهد که یک منبع نور قدرتمند خارج از کادر عکس قرار گرفته باشد. چنین مشکلی پیش از این در آیفون‌های قبلی نیز وجود داشته است اما به نظر می‌رسد این‌بار شدت این هاله ناخواسته بسیار بیشتر شده‌ است.

پیش از این اگر به خاطر داشته باشید در HTC HD2 هاله صورتی رنگی در وسط عکس‌ها ایجاد می‌شد که اچ‌تی‌سی با عرضه یک آپدیت نرم‌افزاری مشکل را حل کرذ؛ اما مشکل آیفون ۵ متفاوت به نظر می‌رسد چرا که هاله صورتی رنگ به صورت ثابت در وسط تصاویر قرار ندارد و فعلاً تنها راه حل تعویض زاویه عکاسی یا جلوگیری از ورود نور زیاد است.

هنوز مشخص نیست اپل در این مورد چه واکنشی نشان خواهد داد؛ آیا مشکل را مانند مشکل آنتن‌دهی آیفون ۴ یا حساسیت به خط و خش در همین آیفون ۵ عادی می‌خواند و یا با عرضه یک آپدیت نرم‌افزاری مشکل را حل می‌کند؟ امیدواریم مورد دوم اتفاق بیفتد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4348