درز مشخصات «اپتیموس وو ۲»: بدقواره جدید ال‌جی

تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

شاید با فبلت Optimus Vu ال‌جی آشنا باشید؛ این فبلت که حدود یک‌ماه پیش برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ وارد بازار جهانی شد حالا با تغییراتی اندک و نام جدید Optimus Vu2 خود را برای رقابت با گلکسی نوت۲ آماده می‌کند.


 

مشخصات درز کرده از این فبلت همان صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح عجیب و غیررایج XGA 1024×768 پیکسل و از نوع AH-IPS را نشان می‌دهد که باعث شده ما آن را همچنان بدقواره بنامیم و دوربین هم همان ۸ مگاپیکسلی BSI با فلش قدرتمند Power LED و فیلم‌برداری Full HD است. چیزی که در این میان تغییر کرده‌است نوع پردازنده این فبلت است؛ نسخه قبلی از پردازنده‌های سری سوم کوالکام MSM8660 و پردازنده گرافیکی Adreno 220 استفاده می‌کرد و حالا نسخه جدید از پردازنده دو هسته‌ای سری چهارم کوالکام MSM8960 با پردازنده گرافیکی Adreno 225 بهره می‌برد.

برای رقابت با گلکسی نوت ۲ ال‌جی فبلت جدیدش را به دو گیگابایت رم مجهز خواهد کرد و باتری ۲۱۵۰ میلی‌آمپری نسبتاً قوی‌تر هم از دیگر آپگریدهای این مدل نسبت به مدل قبلی خواهد بود. اما سیستم‌عامل اپتیموس وو۲ طبق مشخصات درز شده از ابتدا اندروید ۴.۰ بوده و خبری از اندروید ۴.۱ نیست؛ هرچند که به احتمال زیاد ال‌جی قول آپدیت آن را خواهد داد. از دیگر تغییرات این فبلت می‌توان به بلوتوث ۴.۰ و احتمالاً چندین قابلیت نرم‌افزاری جدید اشاره کرد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4341