چرا می‌گوئیم اپل در سرویس نقشه iOS6 افتضاح بوده است [تصاویر]

تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

اپل روز گذشته نسخه جدید سیستم عامل iOS‌ را منتشر کرد. یکی از نکاتی که از روز گذشته مورد توجه قرار گرفته نقائص و ایراداتی است که به سرویس نقشه این سیستم عامل گرفته می‌شود که اپل آن را جایگزین سرویس نقشه گوگل کرده است که سال‌ها به صورت برنامه پیش‌فرض بر روی این سیستم عامل نصب بود.


 

مشکلات در سرویس نقشه اپل آنقدر مورد انتقاد قرار گرفته که این سوال را مطرح ساخته که: آیا اپل با سرویس نقشه خود بهترین تبلیغ را برای گوگل تدارک دیده است؟ در سرویس نقشه شرکت اپل علاوه بر ناقص بودن اطلاعات و یا حتی فقدان آن در برخی مناطق، تصاویر ماهواره‌ای قرار گرفته شده نیز در برخی نقاط بی‌کیفیت، غیرشفاف و حتی سیاه و سفید و چند رنگ است.

این مشکلات کاملا با تعریف و تمجیدی که اپل در هنگام رونمایی از این سرویس نقشه بروز داد کاملا در تناقض است و این نقشه‌ها را از آن جهت که نمی‌توان شایسته نام اپل در کیفیت محصولات دانست، می‌توان افتضاحی برای این شرکت دانست اگر چه شاید استفاده از سرویس نقشه با کیفیت و عالی شرکت گوگل ما را به چنین تعریفی از سرویس نقشه اپل واداشته است. به هر حال انحصارگرایی اپل در استفاده از سرویس نقشه دیگری به جای سرویس نقشه گوگل چنین دردسرهایی را هم قابل پیش‌بینی می‌نماید.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4335