اچ‌.تی‌.سی دیزایر ایکس: اندرویدی خوش‌قیافه والبته خوش‌قیمت!

تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

امروز اچ تی سی گوشی جدیدی را به خانواده گوشی های ۲۰۱۲ خود افزود که با وجود شباهت به سری One در این دسته قرار نمی گیرد و با وجود ظاهر زیبا و امکانات مناسب قیمت پایین تری خواهد داشت.


 

 اچ‌تی‌سی Desire X دارای یک پردازنده دو هسته ای S4 Play با فرکانس ۱ گیگاهرتز است که البته نباید آن را با پردازنده S4 در گوشی هایی مانند One S اشتباه گرفت. بر طبق ARM پردازنده S4 Play با پردازنده گرافیکی Adreno 203 از چیپست ۴۵ نانومتری Cortex-A5 بهره می برد و قدرتی برابر با ۱.۵۷ DMIPS/MHz دارد حال آنکه S4 دارای چیپست ۲۸ نانومتری Krait با پردازنده گرافیکی Adreno 225 و قدرتی برابر با ۳.۳۰ DMIPS/MHz است. به این ترتیب با وجود پردازنده دوهسته ای و ۷۶۸ مگابایت رم، نمی توان از Desire X انتظار معجزه داشت.

 

صفحه نمایش این مدل ۴ اینچی از نوع Super LCD و وضوح نسبتاً مناسب WVGA است. خوشبختانه Desire X با اندروید ۴ عرضه می شود و پوسته Sense 4.0 نیز زینت بخش آن است. دوربین Desire X پنج مگاپیکسلی BSI با فیلمبرداری ضعیف ۴۸۰p و یک فلش LED است.

 

 

از دیگر مشخصات این اندرویدی ارزان قیمت می توان به بلوتوث ۴، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت حافظه و باتری ۱۶۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی که دارای ظاهری بسیار شبیه به گوشی دو سیم کارته Desire V است هنوز قیمت مشخصی ندارد اما به احتمال زیاد جایی بین One V و Desire C قرار می گیرد.

منبع:فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4258