نتایج بنچ‌مارک «اکسپریا تی» و «اکسپریا وی» بالاتر از «گلکسی‌اس ۳»

تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

سونی شب گذشته اعضا جدید خانواده اکسپریا را در کنفرانس خبری خود در IFA2012 معرفی کرد که به طور مختصر می‌توان به اکسپریا تی به عنوان پرچمدار جدید خانواده اکسپریا, اکسپریا وی و اکسپریا جی اشاره کرد. اکسپریا تی ایکس هم دیگر عضو این خانواده است که ظاهرا تنها تفاوت آن در استفاده از پردازنده اسنپ دراگون اس تری و باطری قابل جدا شدن دانست و البته در کنفرانس دیشب سونی به آن اشاره‌ای نشد.


در این میان و مطابق معمول برای عرض اندام و قدرت نمایی سخت‌افزاری اعضای جدید خانواده اکسپریا سونی, بلافاصله نتایج بنچمارک این گوشی‌ها منتشر شد و البته در این بنچ‌مارک از اکسپریا جی خبری نبود و در نتایج آن شاهد حضور اکسپریا تی, اکسپریا تی ایکس و اکسپریا وی هستیم.

در بین نتایج این بنچمارک شاهد مقایسه اکسپریا تی به عنوان پرچمدار جدید سونی و دو گوشی دیگر با گلکسی اس ۳ سامسونگ هستیم که در آن اکسپریا تی بهتر از گلکسی اس ۳ سامسونگ با پردازنده ۴ هسته‌ای و ۱.۴ گیگاهرتزی اگزنوس ظاهر شده است!

نتایج این آزمایش و نمودارهای گرافیکی ان به کنار, مطمئنا هر فرد آگاهی از این موضوع اطلاع دارد که آزمایش‌های موسوم به بنچمارک در دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن‌های همراه الزاما از ساختار قدرت پردازنده‌های چندهسته‌ای به طور کامل الستفاده نمی‌کنند اما با این حال نمی‌توان انکار کرد که معماری جدید Krait‌در چیپست MSM8260A کوآلکام (پردازنده دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی ۲۲۵ آدرنو)‌ را نمی‌توان نادیده گرفت. راستی چه کسی بود می‌گفت چهار هسته‌ای همیشه بهتر است؟





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4254