گوشی ناشناخته Galaxy Prevail پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ بوده است!

تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

سامسونگ به تازگی در دادگاه دعوای پایان ناپذیرش با اپل مجبور به افشای اسنادی شده است که نشان می دهد پرفروش ترین گوشی سامسونگ از تابستان ۲۰۱۰ تاکنون نه گلکسی اس ۲ و نه یکی از گوشی های نکسوس بلکه گوشی گمنام و پایین جدولی Galaxy Prevail در اپراتور Boost Mobile امریکا بوده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۳.۲ اینچی با وضوح ۴۸۰ x 320 پیکسل، دوربین ۲ مگاپیکسلی و اندروید ۲.۳ است و احتمالاً آن را تاکنون در ایران ندیده اید چرا که این گوشی بر روی شبکه های CDMA کار می کند و با شبکه های مخابراتی GSM ایران سازگاری ندارد.


 

این گوشی به تنهایی ۲.۲۵ میلیون دستگاه فروش داشته است در صورتی که تمامی انواع مختلف گلکسی اس ۲ مجموعاً ۴.۱ میلیون دستگاه فروخته است و هیچ کدام از مدل های مختلف اپراتور های مختلف آن فروش Galaxy Prevail را نداشته است.

این اسناد همچنین افشا می کند که سامسونگ تنها ۱.۴ میلیون دستگاه گلکسی تب و گلکسی تب ۱۰.۱ فروخته است که در مقابل فروش فوق العاده ۲۰ میلیونی آیپد حرفی برای گفتن ندارد. البته این ارقام مربوط به فروش در امریکا می شود و از نظر فروش جهانی قطعاً گلکسی اس ۲ بسیار بهتر از Prevail عمل کرده است.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4225