صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰p ال‌جی برای اسمارت‌فون ۵ اینچی HTC؟

تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

امروز شایعاتی به گوش رسید که خبر از کارکردن اچ تی سی روی یک گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح خارق العاده فول اچ دی ۱۰۸۰p می داد؛ این شایعه کمی نامحتمل به نظر می رسید تا اینکه امروز ال جی اعلام کرد که صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p تولید کرده و آن را به نمایش گذاشت. حالا به نظر می رسد که اچ تی سی در این فبلت آینده خود که وارد رقابت با گلکسی نوت ۲ خواهد شد قصد دارد از پنل فول اچ دی ۵ اینچی ساخت ال جی استفاده کند.


 

همانطور که می دانید در حال حاضر Optimus Vu تنها رقیب گلکسی نوت در کلاس فبلت ها دارای وضوح صفحه ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل است و تراکم پیکسلی حدود ۲۵۶ پیکسل بر اینچ دارد که فاصله زیادی تا تراکم پیکسلی بالای ۳۳۰ ppi در آیفون دارد. اما پنلی که ال جی اخیراً تولید کرده است دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است؛ چیزی که معمولاً در تلویزیون های خانگی ۶۰ اینچی یک استاندارد محسوب می شود حالا در یک صفحه کوچک ۵ اینچی فشرده شده تا تراکم پیکسلی خارق العاده ۴۴۰ پیکسل بر اینچ که ۷۲ درصد بیشتر از پنل Optimus Vu و ۳۳ درصد بیشتر از iPhone 4S است را خلق کند.

این صفحه نمایش که از نوع IPS است در صورت درست بودن شایعات در فبلت آینده اچ تی سی به کار خواهد رفت که احتمالاً در آخر سال میلادی و یا شاید در MWC 2013 با پردازنده قدرتمند چهارهسته ای Cortex-A15 معرفی شود.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4220