اندروید ۴.۱ Jelly Bean برای اچ.تی.سی HD2 پورت شد

تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

از هر نظر که به گوشی های هوشمند چند سال اخیر نگاه کنیم HTC HD2 را یک گوشی افسانه‌ای می‌بینیم که به نظر می‌رسد حتی با وجود گذشت دو سال از عرضه باز هم برای کاربرانش سورپرایز دارد.


اچ.دی ۲ که قادر به اجرای سیستم عامل‌های ویندوزموبایل ۶.۵، ویندوز فون ۷.۵، اندروید، MeeGo، اوبونتو و حتی ویندوز ۹۵ است به تازگی از طرف هکر های XDA آخرین نسخه اندروید ۴.۱ Jelly Bean را نیز دریافت کرده است.

نسخه دقیق پورت شده برای این گوشی Android 4.1.1 است که البته هنوز برخی امکانات گوشی از جمله دوربین، Google Now و مرورگر به درستی کار نمی‌کنند اما می‌توان با برنامه‌های جانبی دوربین و مرورگر این مشکل‌ها را تقریباً حل کرد. به طور کلی کوکر رام هشدار داده که از آنجایی که این رام هنوز پایداری لازم را ندارد برای استفاده روزانه هنوز مناسب نیست اما در عین حال قول داده است که به زودی یک نسخه پایدار را با قابلیت استفاده کامل عرضه کند.

به هر حال اگر شما از کاربران خوش شانس این هیولای کمر باریک بازنشسته هستید و دوست دارید طعم اندروید ۴.۱ را بچشید می توانید با مراجعه به این لینک این رام را دانلود کرده و نصب کنید. البته توجه داشته باشید تعویض رام کاری نسبتاً تخصصی است و اگر تاکنون این کار را انجام نداده اید ممکن است به گوشی خود مشکل نرم افزاری و یا حتی سخت افزاری وارد کنید.

منبع: فارنت





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4186