عرضه گوشی‌های جدید سونی با قابلیت‌های پیشرفته

تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

پس از انتشار شایعات فراوان طی هفته‌های گذشته، سرانجام گوشی هوشمند LT29i Hayabusa توسط سونی معرفی و فروش آن در بازار به صورت رسمی آغاز شد.


Close window

 این گوشی هوشمند که در خانواده محصولات Xperia طبقه‌بندی می‌شود، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و در نخستین مرحله کاربران ژاپنی می‌توانند آن راخریداری کنند. برای این گوشی هوشمند قابلیت‌های فراوانی در نظر گرفته شده است که البته آنچه این محصول را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، تاکید شرکت سونی بر قابلیت‌های لمسی آن است که نیاز کاربر به استفاده از کلیدهای سخت‌افزاری را برطرف می‌سازد.

Close windowعلاوه بر این، سونی دو گوشی هوشمند اندرویدی دیگر را نیز وارد ژاپن کرده است. یکی از این دو محصول Xperia GX که قابلیت‌های بیشتری را در اختیار گرفته است و از مهم‌ترین مشخصه‌های آن می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 6/4 اینچی از نوع HD Reality می‌شود که این نمایشگر به سیستم هوشمند Mobile BRAVIA Engine مجهز شده است.

Close window

 

شرکت سونی برای این گوشی پردازنده مرکزی دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، نسخه 4 سیستم‌عامل اندروید، خروجی HDMI برای پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت FullHD و رنگ‌های سفید و مشکی را در نظر گرفته است.

Close window

محصول دیگر سونی Xperia SX نام دارد که همراه با نمایشگر 7/3 اینچی Reality، پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی و 95 گرم وزن به دست کاربران می‌رسد.

منبع ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4092