سامسونگ گلکسی‌اس ۳ بالاخره از راه رسید!

تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

شرکت سامسونگ بالاخره بعد از شایعات فراوانی که در خصوص جدیدترین مدل تلفن‌های همراه سری گلکسی این شرکت منتشر شد، بالاخره گلکسی‌اس‌۳ را در لندن رونمایی کرد.


گلکسی‌اس ۳ سامسونگ تنها ۱۳۳ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۸.۶ میلیمتر اعلام شده است و با نگاهی به طراحی آن مخصوصا گوشه‌های گرد آن می‌توان آن را کمی شبیه به طراحی گلکسی‌نکسوس دانست. گلگسی‌اس ۳ به پردازنده چهار هسته‌ای و ۱.۴ گیگاهرتزی  Exynos مجهز است و یک گیگابایت رم این پردازنده را در امور محوله یاری خواهد کرد. صفحه نمایش گلکسی‌اس ۳ از نوع سوپر آمولد و در اندازه ۴.۸ اینچی و با کیفیت ۱۲۸۰ x 720  پیکسل است تا با این اندازه، چندان دلتنگ گلکسی‌نوت هم نباشیم.

دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی تا حدودی آنهایی را که منتظر یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی بودند (مثل برادر من) شگفت‌زده کرد که دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی روی قاب جلویی نیز برای تماس‌های ویدیوئی به کمک شما خواهد آمد. این گوشی از فناوری‌هایی همچون  HSPA+ و شبکه‌های مجهز به LTE پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ از فناوری تاچ‌ویز خود در کنار اندروید ۴ گوگل که محتمل‌ترین گزینه این گوشی بود استفاده کرده و البته از قابلیت‌های بیشتر استفاده از انگشتان شما در هنگام کار با این گوشی(new gesture functions) سخن گفته است.

اینها تقریبا تمام مشخصات کلی و البته این بار رسمی گلکسی‌اس۳ بود. تمام چیزهایی که منتظرش بودیم تا بالاخره از شر شایعات این گوشی نفس راحتی بکشیم. در مطالب بعدی به جزئیات بیشتری از این گوشی اشاره خواهیم کرد.





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4066