HTC Golf با امکانات پیشرفته و قیمت ارزان عرضه می‌شود

تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

شرکت HTC گوشی هوشمند جدیدی را تولید کرده است که Golf نام دارد و با داشتن نسخه چهارم سیستم‌عامل اندروید موسوم به Ice Cream Sandwich، آخرین نسخه از رابط کاربری این شرکت با نام Sense 4.0 UI و قیمت ارزان می‌تواند تجربه خوبی را برای کاربران حاصل کند.


 

این گوشی هوشمند که از نظر قابلیت در رده پایین‌تری نسبت به گوشی‌های One X، One S و One V قرار می‌گیرد، یک پردازنده تک‌هسته‌ای را در خود جا داده است که با توان یک گیگاهرتز فعالیت می‌کند. برای این گوشی هوشمند 512 مگابایت رم در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به 4 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 25 گیگابایت و استفاده از حافظه مجازی Dropbox به صورت رایگان برای مدت دو سال اشاره کرد.

روی این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 5/3 اینچی با کیفیت 480 در 320 پیکسل نصب شده است و شامل فناوری‌های ارتباطی بلوتوث 3 و Wi-Fi می‌شود. برای این گوشی همچنین نرم‌افزار صوتی Beats Audio و دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی شده است که گوشی هوشمند HTC Golf تا پایان فصل جاری وارد بازار جهانی شود که البته در زمان فروش احتمالا با نام HTC Wildfire C به دست کاربران می‌رسد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4044