دستگاه همه کاره تلفن‌همراه-رایانه‌لوحی-نِت‌بوک ایسوس عرضه می‌شود

تاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ | عنوان: اخبار

شرکت ایسوس به‌زودی یکی ازخلاقانه‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی فصل جاری را که بیش از دیگر محصولات موجود در بازار توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد، به زودی روانه بازار می‌کند.


 

 

این محصول که Padfone نام دارد در اصل ابزاری بین تلفن‌همراه، رایانه لوحی و نِت‌بوک محسوب می‌شود و در حالی که پیش‌فروش آن از هم‌اکنون در کشور تایوان آغاز شده، قرار است از پایان ماه جاری میلادی وارد بازار جهانی شود.

کاربران تایوانی هم‌اکنون می‌توانند Asus Padfone رابا قیمت 610 دلار پیش‌خرید کنند. اگر این افراد در نظر داشته باشند که از قابلیت‌های نِت‌بوکی این محصول نیز بهره ببرند و بخش ویژه مربوطه را برای دستگاه الکترونیکی خود خریداری کنند باید 240 دلار به صورت مجزا بپردازند. بخش ویژه رایانه لوحی این دستگاه الکترونیکی چندکاره نیز 130 دلار قیمت دارد.

قیمت نهایی این تلفن‌همراه-رایانه لوحی-نِت‌بوک  در مجموع 980 دلار است که در مجموع ارزان‌تر از نسل جدید گوشی‌های هوشمند-رایانه‌های لوحی و نِت‌بوک‌های مبتنی بر پردازنده چهارهسته‌ای S4 محسوب می‌شود. شرکت ایسوس همچنین اعلام کرده است که اگر کاربران این مجموعه را به صورت کامل خریداری کنند یک باتری اضافه برای تلفن‌همراه و یک هدست بلوتوث را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4027