ایسوس نخستین بار Android 5.0 را وارد بازار می‌کند

تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

"بِنسون لین"(Benson Lin) مدیر ASUS اعلام کرد که این شرکت نخستین مرکز دنیا خواهد بود که نسخه  Android 5.0 از سیستم‌عامل موبایلی گوگل را وارد بازار می‌کند.


وی علاوه بر معرفی Android 5.0 توضیح داد که این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل مانند نسخه‌های قبلی که هر کدام نام ویژه‌ای برای خود داشتند، با نام Jelly Bean به کاربران معرفی می‌شود.

شرکت ASUS بر این باور است که ارتباط نزدیک آن با شرکت گوگل موجب خواهد شد این مرکز جزء نخستین شرکت‌های دنیا باشد که از طریق یکی از محصولات آن سیستم‌عامل Android 5.0 وارد بازار جهانی شود. پیش‌بینی شده است که این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل تا پیش از پاییز امسال به دست کاربران جهانی می‌رسد.

لین در این خصوص گفت: «شرکت ASUS روابط بسیار نزدیکی با گوگل دارد. بنابراین با توجه به اینکه آن‌ها Android 5.0 را در اختیار دارند، من فکر می‌کند که ما نخستین شرکتی باشیم که این سیستم‌عامل را وارد بازار می‌کنیم». لازم به ذکر است که ASUS نخستین شرکتی بود که رایانه لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل Android 4.0 را وارد بازار کرد.

شرکت این روزها ASUS قصد دارد با محصول جدیدی موسوم به Padfone بار دیگر به بازار جهانی تلفن‌های همراه بازگردد. این شرکت هم‌اکنون موفقیت‌های فراوانی در حوزه رایانه‌های شخصی دارد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4021