/باMWC2012/ معرفی دو گوشی جدید ZTE مجهز به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید

تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

در حالی که تنها چند روز به برگزاری "کنفرانس بین‌المللی تلفن‌همراه"(MWC) باقی مانده است، شرکت ZTE از بزرگترین شر‌کت‌های مخابراتی جهان دو گوشی هوشمند جدید مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید موسوم به Ice Cream Sandwich را معرفی کرد.


 

 

نخستین گوشی جدید معرفی شده از سوی این مرکز PF200 نام دارد که بسیار پیشرفته است. این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 4 اینچی می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 960 در 540 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. برای این گوشی هوشمند پردازنده مرکزی 2/1 گیگاهرتزی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم با کیفیت 1080 پیکسل، سیستم پشتیبانی از خطوط مخابراتی LTE، DLNA و MHL و همچنین سیستم ارتباطی NFC در نظر گرفته شده است.
گوشی دومی که از سوی این مرکز معرفی شده است N910 نام دارد که یک گوشی متوسط محسوب می‌شود و نمایشگر لمسی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت 800 در 480 پیکسل به نمایش بگذارد. این گوشی هوشمند شامل پردازنده 5/1 گیگاهرتزی می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی مجهز به سیستم اتوفوکوس، دوربین دوم با کیفیت 1080 پیکسل، پشتیبانی از سیستم‌های LTE، GPS، Wi-Fi، بلوتوث و DLNA اشاره کرد.
قرار است این دو گوشی هفته آتی در "کنگره بین‌المللی تلفن‌همراه" در بارسلونای اسپانیا به نمایش درآیند که البته هنوز قیمت نهایی و زمان ورود آن‌ها به بازار جهانی مشخص نشده است.

 

 

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4003