/باMWC2012/ بزرگترین گوشی هوشمند LG با نمایشگر 5 اینچی معرفی شد

تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت LG که چندی پیش یک آگهی تبلیغاتی را در مورد محصول جدید خود موسوم به Optimus Vu منتشر کرده بود، سرانجام این گوشی‌هوشمند-رایانه لوحی را به صورت رسمی معرفی کرد و توضیح داد که هفته آینده این دستگاه را در "کنگره بین‌المللی تلفن‌همراه"(MWC) که در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود به نمایش خواهد گذاشت.


 

 

این گوشی هوشمند عظیم‌الجثه به نمایشگر لمسی 5 اینچی از نوع IPS مجهز شده است که تصاویر در آن با کیفیت 1024 در 768 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر قادر است در هر اینچ مربع 256 پیکسل را به نمایش بگذارد و بر این اساس تنها رقیب آن در این زمینه Galaxy Note سامسونگ با نمایش 285 پیکسل در اینچ مربع شناخته می‌شود.
عرض این گوشی هوشمند 4/90 میلیمتر و عرض گوشی Galaxy Note سامسونگ 83 میلیمتر است که این مسئله می‌تواند تراکم پیکسل‌ها در هر اینچ مربع را کاهش دهد. ضخامت این محصول 5/8 میلیمتر است که از Note با ضخامت 7/9 میلیمتر باریک‌تر است.
شرکت LG روی این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی Snapdragon MSM8660 را نصب کرده و برای آن پردازنده گرافیکی Adreno 220، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی مجهز به فلش LED و دوربین دوم 3/1 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.
این گوشی هوشمند به باتری 2080 mAh مجهز شده و روی آن نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است که البته کاربران می‌توانند آن را به نسخه Ice Cream Sandwich ارتقا دهند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=4002