/باMWC2012/ نخستین گوشی هوشمند چهارهسته‌ای جهان توسط HTC عرضه می‌شود

تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

در نوامبر سال قبل شایعاتی مبنی بر تولید  نخستین گوشی هوشمند چهارهسته‌ای دنیا با نام HTC Edge منتشر شد. اما هم‌اکنون که به آغاز کنگره بین‌المللی تلفن‌همراه نزدیک می‌شویم منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این گوشی بانام HTC Endeavour در این کنگره به نمایش درخواهد آمد.


 

 

اخبار جدید منتشر شده شایعات پیشین در این  زمینه را تایید می‌کند. بر اساس این  اخبار گوشی هوشمند Endeavour به پردازنده چهارهسته‌ای Tegra 3 با توان 5/1 گیگاهرتز مجهز شده است و نمایشگر لمسی 7/4 اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت 720 پیکسلی HD به نمایش بگذارد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی دارد که شامل لنز f2.2 می‌شود و برای آن قابلیت تصویربرداری با کیفیت 1080 پیکسل در نظر گرفته شده است.

برای نخستین گوشی هوشمند چهارهسته‌ای جهان یک گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر  گرفته شده است که البته این  محصول می تواند از کارت حافظه microSD تا حجم 32 گیگابایت پشتیبانی کند.

دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند شامل پشتیبانی از سیستم  HSDPA با سرعت 21 مگابایت در ثانیه، پشتیبانی از شبکه LTE، نسخه Ice Cream Sandwich 4.0 سیستم عامل اندروید و ... می‌شود.
منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3974