/باMWC2012/ گوشی هوشمند جدید ایسر مبتنی بر فضای پردازش ابری

تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت ایسر که از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود و تلاش فراوانی برای وارد شدن به بازار  تلفن‌همراه دارد، گوشی هوشمند جدیدی  را با نام CloudMobile مبتنی بر خدمات فضای پردازش ابری عرضه خواهد کرد.


Close window

 

 

این گوشی هوشمند بر پایه نسخه 4.0 سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و طبق اخبار منتشر شده در پایگاه‌های خبری اینترنتی، قرار است اواخر ماه جاری میلادی در "کنگره جهانی تلفن‌همراه"(MWC) که در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، به نمایش درآید.

هنوز جزئیات زیادی از این گوشی هوشمند منتشر  نشده است، اما منابع آگاه با اطمینان  اعلام کرده اند که روی این محصول  نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل موبایلی گوگل نصب شده است.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 3/4 اینچی از نوع HD می‌شود و سیستم صوتی آن به فناوری دالبی مجهز شده است. این گوشی هوشمند باریک 39/0 اینچ ضخامت دارد و لازم به ذکر است که چندی پیش موفق شده است جایزه بهترین طراحی برای گوشی‌های هوشمند را در گردهمایی iF 2012 از آن خود کند.

شرکت ایسر هنوز هیچ قیمتی برای این گوشی هوشمند مشخص نکرده و توضیح داده است  که این محصول را تابستان امسال  به دست کاربران می‌رساند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3973