نگاهی به بازار گوشی‌هاي سونی‌اریکسون در ایران

تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

فروشندگان گوشی‌هاي سونی اریکسون از عرضه بدون نوسان قیمت بیشتر مدل‌هاي این برند در سطح بازار خبر دادند.


توازن در عرضه و تقاضا برای انواع گوشی‌هاي سونی‌اریکسون باعث شده تا مدل‌هاي این برند بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. فعالان و دست‌اندرکاران بازار گوشی‌هاي سونی‌اریکسون معتقدند که عرضه جدیدترین مدل گوشی‌هاي این برند نیز تا کنون نتوانسته در میزان خریدوفروش این برند تاثیرگذار باشد.آنها بر این باورند که هم‌اکنون بازار گوشی‌هاي سونی‌اریکسون به آرامی سپری شده و گوشی‌هاي زیر 250 هزار تومانی این برند با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

گوشی VIVAZ و X8 در صدر لیست پرفروش‌ترین‌هاي این کالای دیجیتالی و ارتباطی قرار گرفته است. از امکانات تعبیه شده در گوشی VIVAZ سونی‌اریکسون مي‌توان به دوربین هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFTا3.2 اینچی، ارتقاي حافظه داخلی تا 32 گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی اشاره کرد.

از امکانات گوشی X8 این برند نیز مي‌توان به صفحه نمایش TFT لمسی سه اینچی، ارتقاي حافظه داخلی توسط مموری کارت تا 16 گیگابایت و سیستم‌عامل آندروید اشاره کرد. W20، W100 ، J20 و W150 از دیگر گوشی‌هاي پرفروش ارزان قیمت سونی‌اریکسون در بازار است که با استقبال از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.
منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3929