صاحبان گوشی‌های Xperia 50 گیگابایت حافظه مجازی رایگان می‌گیرند

تاریخ ۲۷ آذر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت سونی‌اریکسون به دنبال انعقاد قرارداد همکاری جدید با شرکت Box عرضه کننده خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری، به کلیه صاحبان سری گوشی‌های Xperia پنجاه گیگابایت حافظه آنلاین رایگان می‌دهد.


 

 

سیستم عرضه این فضای مجازی ذخیره‌ساز اطلاعات  هم‌اکنون راه‌اندازی شده و قرار است کلیه صاحبان سری گوشی‌های Xperia در سراسر جهان از مدل X10 و بعد از آن بتوانند از این سرویس جدید استفاده کنند.

کاربرانی  که با گوشی‌های هوشمند کار می‌کنند  به صورت مرتب عکس می‌گیرند، به فایل‌های صوتی مورد علاقه خود گوش مي‌دهند  و فایل‌های تصویری تماشا می‌کنند  و به همین خاطر ارایه 50 گیگابایت حافظه  مجازی رایگان برای هر یک از صاحبان سری  گوشی‌های هوشمند Xperia بسیار مفید خواهد بود.

شرکت سونی اریکسون به منظور استفاده از این  حافظه مجازی ابزار جدیدی را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است که کاربران می‌توانند  با بارگذاری آن، از طریق گوشی‌های Xperia به حافظه مجازی یاد شده دسترسی پیدا کنند.

این ابزار  به کاربران امکان می‌دهد که در گوشی خود فایل‌های مورد نظر را روی  فضای مجازی ذخیره کنند، آن‌ها  را طبقه‌بندی کنند و در هر زمان و  مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3921