برند سونی اریکسون تا اواسط 2012 سونی می‌شود

تاریخ ۱۷ آذر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

چندی پیش بود که خبر مربوط به خرید سهام اریکسون توسط سونی را خواندیم. ظاهرا سونی برنامه‌های ویژه‌ای برای این بخش دارد و با توجه به خبرهای منتشر شده از Times of India، باید کم کم خود را برای دیدن گوشی‌هایی با برند سونی آماده کنیم. طبق خبرهای منتشر شده، این تک برندی شدن قرار است در اواسط سال 2012 انجام شود و تا چند ماه دیگر می‌توانیم اسمارت‌فون‌های سونی را نیز در بازار ببینیم.


بسیاری از افراد معتقدند که این ادغام، به نفع سونی خواهد بود و طرفداران این برند نیز می‌توانند شاهد محصولات متنوع تری در رده‌های مختلف و حتی اسمارت فون‌ها باشند. در حال حاضر سونی اریکسون اسمارت فون‌های اندرویدی را به بازار عرضه کرده است اما تنوع کافی را ندارند و بسیاری از کاربران خود را راضی نگه نمی‌دارد.

با این تغییرات و تصمیمات جدیدی که اعمال می‌شود، علاوه بر اینکه ممکن است استقبال از این برند بیشتر شود و فروش بالاتر رود، شاید بتوانیم چندین مدل دو یا چند هسته‌ای از سونی را ببینیم تا این شرکت طرفداران خود را بیش‌تر از این معطل نکند. در حال حاضر و نمایشگاه CES 2012 هم، باز برند سونی اریکسون را بر روی گوشی‌ها می‌بینیم اما عملا سونی همه بخش‌ها را کنترل می‌کند.
منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3906