گوشی LG Nitro با پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی عرضه می‌شود

تاریخ ۱۰ آذر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت AT&T اعلام کرد از تاریخ 4 دسامبر یعنی کمتر از یک هفته دیگر گوشی هوشمند جدید شرکت LG موسوم به Nitro HD را که در خانواده گوشی‌های هوشمند 4G LTE طبقه‌بندی می‌شود همراه با طراحی زیبا، نمایشگر شفاف و امکانات قابل ملاحظه روانه بازار می‌کند.


 

 

روی این  گوشی هوشمند نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید  موسوم به Gingerbread نصب شده و قرار است با قیمت 99/249 دلار وارد بازار شود.

گوشی هوشمند Nitro شامل نمایشگر لمسی 5/4 اینچی از نوع AH-IPS می‌شود و روی آن پردازنده دوهسته‌ای 5/1 گیگاهرتزی نصب شده است.

نمایشگر باکیفیتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته  شده است شامل 500 نقطه نورانی به‌ازای  هر سانتی‌متر مربع می‌شود تا بر این  اساس کاربران بتوانند حتی زیر  نور مستقیم آفتاب نیز تصاویر شفافی  را مشاهده کنند. گفته می‌شود که سه رنگ  اصلی قرمز، سبز و آبی در این  نمایشگر مانند رنگ‌ها در دنیای  واقعی به نمایش درمی‌آیند و  بر این اساس می‌توان آن را بسیار  باکیفیت دانست.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی را در خود  جا داده است و 20 گیگابایت حافظه داخلی  دارد که شامل 4 گیگابایت حافظه داخلی  گوشی و کارت حافظه 16 گیگابایتی microSD می‌شود.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3895