با بازار Myket، به بیش از پانزده هزار اپلیکیشن اندروید دسترسی پیدا کنید

تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

این ماه‌ها روز به روز گوشی‌های هوشمند بیشتری در دست مردم ایران دیده می‌شود. بیشتر این گوشی‌ها تحت اندروید کار می‌کنند.

بیشتر شدن تعداد کاربرانی که به جای اهمیت دادن به ظاهر و مگاپیکسل‌های گوشی، در فکر گوشی‌ای هستند که بتوانند روی آن انواع برنامه‌ها را متناسب با کاربری خود نصب کنند، مایه خوشوقتی است.


اما چه کنیم که مثل بیشتر فناوری‌هایی که در ایران وجود دارند، اما نمی‌توان به صورتی که باید و شایسته است، از آنها بهره برد، گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم به خاطر مسئله تحریم، نمی‌توانند از بازار بزرگ اندروید مارکت گوگل، برنامه بگیرند.

این مشکل تأسف‌بار است، به ناچار شرکت‌ها و افرادی در ایران، بازارهای محلی برای دور زدن این تحریم و حل کردن مشکل درست کرده‌اند.

اما بدیهی است که هر چقدر تعداد ببازارهای محلی که برای ما قابل دسترسی باشند، بیشتر باشند، رقابت بین آنها و در نتیجه کیفیت کار آنها بیشتر می‌شود.

امروز مطلع شدم که جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، بازاری را تحت عنوان Myket راه انداخته‌اند که مهم‌ترین ویژگی آن، تنوع و کثرت فوق‌العاده خوب برنامه‌های آن است.

 

 

 

 

این بازار بیشتر از پانزده هزار برنامه را تحت پوشش قرار داده است.

امروز عصر فرصتی کردم و اپ Myket را نصب کردم و کاملا راضی بودم. خیلی سریع نگاهی به برنامه‌های قسمت پزشکی آن انداختم و بسیار خشنود شدم، چون اکثر برنامه‌هایی را که لازم داشتم، در این قسمت پیدا کردم.

 

 

 

 

Myket به گمانم می‌تواند بهتر شود اگر:
- قسمتی را به برنامه‌های ایرانی اختصاص دهد.
- در مورد برخی از برنامه‌های مشهورتر، توضیحات فارسی بیفزاید. عنی مشابه کاری که «بازار» کرده است.

همچنین بسیار خوب خواهد بود که Myket و بازارهای دیگر، قسمتی برای پیشنهاد اپ داشته باشند، تا کاربران به محض اینکه اپ خوبی پیدا کردند که ارزش معرفی همگانی داشته باشد، به مدیران آن بازار، سفارش اضافه شدن‌اش را بدهند.

برای دست‌اندرکاران Myket .و همه بازارهای دیگر آرزوی موفقیت می‌کنم

منبع: یک پزشک





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3813