نمايشگاه برترين‌هاي گوشي‌ تلفن همراه و دوربين آغاز به كار كرد

تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

به همت اتحاديه‌ كشوري صنف فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي نخستين نمايشگاه تخصصي برترين‌هاي گوشي‌ تلفن همراه و دوربين صبح امروز آغاز به كار كرد.


اين نمايشگاه از 25 تا 29 مهرماه سال جاري از 10 صبح تا 8 شب در سالن نمايشگاهي بازار موبايل ايران در خيابان حافظ برگزار مي‌شود.

اين نمايشگاه صبح امروز با حضور مسوولان دولتي و اتحاديه از جمله رييس سازمان بازرگاني استان تهران، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس اتحاديه‌ كشوري صنف فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي افتتاح شد.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران با بيان اين‌كه در بازار موبايل آشفتگي است، اظهار كرد: معاملات در بازار موبايل بايد شفاف شود و ان‌شاء‌الله برگزاري نمايشگاه‌ها به شفافيت‌سازي اوضاع سرعت ببخشد.

صادقي با بيان اين‌كه شركت‌هاي توليد‌كننده موبايل نياز به بازار دارند و براي ارائه محصولات خود بايد اشانتيون، خدمات پس از فروش و غيره ارائه داده و از خود مايه بگذارند.

وي خطاب به درستي ـ رييس اتحاديه‌ كشوري صنف فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي ـ گفت: مسووليت شما از گذشته سنگين‌تر شده و ما نيز تمام شكايت گوشي تلفن همراه را به شما سوق مي‌دهيم. بايد كارها به گونه‌اي صورت گيرد كه حق دو طرف رعايت شود.

صادقي تاكيد كرد: در حال حاضر در بازار موبايل هميشه حق با فروشنده است، اما بايد اين روند مقداري عوض شود.

ابراهيم درستي نيز خطاب به صادقي با اشاره به ورود موبايل از پانزدهم شهريورماه سال 72 به ايران گفت: هدف برگزاري نمايشگاه اطلاع‌رساني جامع نسبت به خدمات، توجه به مشتري‌مداري و ارائه‌ي خدمات پس از فروش است.

رييس اتحاديه‌ كشوري صنف فروشندگان دستگاه‌هاي صوتي و تصويري، تلفن همراه و لوازم جانبي با تاكيد بر اين‌كه امروز كالاي قاچاق يك پديده‌ي شوم است، اظهار كرد: در سري قبل شب‌هاي آخر استقبال بسيار خوبي از نمايشگاه شد، به گونه‌اي كه بالاي 30 هزار بازديد‌كننده به نمايشگاه آمده بودند.

رييس سازمان بازرگاني استان تهران خطاب به درستي تاكيد كرد: بايد اعضاء آموزش ببينند و ياد بگيرند كه مقيد باشند. گاهي كالايي به مصرف‌كننده داده مي‌شود كه مشكل دارد و يا از سوي ديگر براي گارانتي از كارت‌هاي جعلي و غيرمعتبر استفاده مي‌شود.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3778