معرفی پیشرفته‌ترین گوشی‌هایی که وارد نمایشگاه CTIA 2011 می‌شوند + عکس

تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

اگرچه دو شرکت گوگل و سامسونگ تصمیم گرفتند به علت فوت "استیو جابز" مدیرعامل اپل عرضه جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ  مبتنی بر آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را به تعویق بیندازند،  اما نمایشگاه بین‌المللی CTIA که این هفته برگزار می‌شود میزبان نسل جدید گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌های فراوان است.


از جمله موارد جدیدی که کاربران در این نمایشگاه آن را مشاهده خواهند کرد نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت موسوم به Windows Phone Mango، نسل جدید گوشی‌های چینی و گوشی‌های پیش‌پرداخت یا اعتباری خواهند بود.

 

گوشی هوشمند HTC Titan:
این محصول شامل نمایشگر لمسی 7/4 اینچی از نوع Super AMOLED می‌شود و روی آن پردازنده 5/1 گیگاهرتزی نصب شده است. این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی دارد.

 

 

 

گوشی هوشمند Pantech Pocket:
این محصول نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع Super AMOLED Plus را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید و قابلیت پشتیبانی از نسل جدید شبکه‌های مخابراتی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

گوشی هوشمند HTC Radar:
برای این گوشی هوشمند سیستم‌عامل Windows Phone Mango در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند که در خانواهد پیشرفته‌ترین گوشی‌های دنیا طبقه‌بندی می‌شود، به رنگ سفید ساخته شده است و مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی HSPA+ و 4G اشاره کرد.

 

 

 

گوشی هوشمند Motorola Atrix 2:
این گوشی مدل جدید Atrix موتورولا محسوب می‌شود و برای آن نمایشگر لمسی 3/4 اینچی با کیفیت 960 در 540 پیکسل و دوربین دیجیتالی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت 1080 پیکسلی HD اشاره کرد.

 

 

 

 

گوشی هوشمند Huawei Ascend II:
این گوشی چینی به نسخه Gingerbread سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است شامل پردازنده 600 مگاهرتزی می‌شود. گوشی یاد شده نمایشگر لمسی 5/3 اینچی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی با قابیلت تشخیص چهره و لبخند و پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی نوین اشاره کرد.

 

 

 

 

منبع:ایستنا

 





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3769