سود خالص سونی اریکسون در فصل سوم 2011: صفر دلار

تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت سونی اریکسون که با کاهش محبوبیت خود  نزد کاربران جهانی مواجه شده  است، در فواصل گذشته تلاش‌های فراوانی  برای کسب سهم بیشتری از بازار جهانی  انجام داده است و گزارش‌های  جدید نشان می‌دهد که این شرکت ژاپنی-سوئدی  در فصل سوم سال جاری مییلادی  کاهش قابل ملاحظه درآمدهای خود را پیش‌رو داشته و در عین حال وضعیت  بهتری نسبت به فصل دوم امسال  داشته است.


 

به گفته سونی اریکسون، این شرکت در فصل سوم  امسال صفر دلار سود خاصل کسب  کرده که البته این رقم پیش از کسر مالیات 31 میلیون دلار گزارش شده  است. این شرکت اعلام کرده است که بعد از زلزله و سونامی مهیب ژاپن همچنان در فرآیند بازسازی به‌سر می‌برد.

در فصل  سوم امسال 5/9 میلیون دستگاه تلفن‌همراه ساخته شده در شرکت سونی اریکسون  وارد بازار جهانی شد که این رقم  برای مدت مشابه سال 2010 میلادی 4/10 میلیون دستگاه بود. با این وجود فروش محصولات  سونی اریکسون در فصل سوم امسال  تقریبا مشابه سال قبل بود. این  شرکت در سه ماهه سوم 2011 توانست 586/1 میلیارد  دلار از محصولات خود را به فروش برساند که این رقم برای مدت مشابه سال  قبل 603/1 میلیارد دلار بود.

سونی اریکسون  در این دوره زمانی تنها به کمک  سری گوشی‌های هوشمند Xperia کسب درآمد کرد و 80 درصد کل گوشی‌های عرضه شده سونی اریکسون در سه ماهه سوم 2011 مربوط به سری محصولات Xperia این شرکت می‌شد. میانگین قیمت هر گوشی هوشمند سری Xperia در فصل سوم امسلا 166 یورو بود و گفته می‌شود که تاکنون 22 میلیون دستگاه از این محصول در بازار جهانی فروخته شده است.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3768