نقشه‌های نوکیا در ویندوز فون با ویژگی‌های عالی

تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

در حالی که تنها ۳ هفته به معرفی اولین تلفن همراه ویندوز فون نوکیا با کد رمز Sea Ray باقی مانده است نوکیا در حال آماده کردن برگ برنده‌های خود برای جدال با سایر شرکت‌های سازنده ویندوز موبایل است.


دلیل این کار نیز چیزی نیست جز اینکه مایکروسافت بر روی سخت افزار ویندوز فون نظارت بسیار سختی می‌کند و تنها شرکت‌هایی در این میان برنده خواهند بود که نواوری‌های در زمینه نرم افزار سیستم عامل ویندوز فون انجام دهند.

لانگ ژنگ از یک وبلاگ چینی تصاویری را از نوکیا مپ که در تلفن های همراه سیمبیانی نوکیا بسیار موفق بود و در لیست برنامه‌های ویندوز مارکت پلیس موجود نیست را منتشر کرده است و از تصاویر می توان دریافت که برنامه بسیار عالی و کامل است.

سوال بزرگ برای ما این است که آیا این محصول انحصاری تلفن های ویندوز فون نوکیا خواهد بود و یا اینکه سایر سازندگان ویندوز فون نیز از آن بهره خواهند برد.

همگی ما می‌دانیم که کیفیت ساخت محصولات نوکیا در مقایسه با htc  و سامسونگ یک سرو گردن بالاتر است و و بسیاری از کاربران تلفن همراه با شنیدن نام نوکیا آن تلفن همراه را خریداری می‌کنند و نوکیا می‌تواند با گذاشتن افتراق بیشتر از سایر رقبای ویندوز فونی خود پیشی گرفته و بازار از دست رفته خود در صدر لیست فروش را بازیابد.

به هر حال برای پیش بینی این امور بسیار زود است ولی چیزی که در مورد نقشه‌های نوکیا مپ می‌توان گفت این است که در سیمبیان عالی بود و به نظر می‌رسد در ویندوز فون بسیار عالی‌تر شده است.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3751