هواوی گوشی هوشمند ضدآب و ضدضربه تولید می‌کند

تاریخ ۶ مهر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت چینی Huawei که دومین تولیدکننده بزرگ تجهیزات مخابراتی در جهان محسوب می‌شود با همکاری شرکت تولید کننده کابل‌های مخابراتی Discovery Communications قرارداد همکاری جدیدی را به امضا رسانده است تا به موجب آن گوشی هوشمند ضدآب تولید کند.


 

 

این دو شرکت هم‌اکنون در حال طراحی گوشی هوشمند جدیدی هست که با قابلیت ضدآب، ضد گرد و غبار، ضد ضربه و ضد شک ساخته می‌شود و قرار است که در فصل چهارم سال جاری میلادی به صورت گسترده وارد بازار جهانی شود.

شرکت Huawei برای آنکه بتواند محصولات خود را با دقت و کیفیت بیشتر تولید کند، اوایل سال جاری میلادی به سه بخش تقسیم شد. یکی از این بخش‌ها وظیفه تولید تجهیزات شبکه‌های مخابراتی را برعهده دارد، بخش دیگر دستگاه‌های الکترونیکی همراه از جمله تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی را تولید می‌کند و بخش سوم نیز وظیفه تولید محصولات سازمانی را برعهده گرفته است.

شرکت Huawei که در سال 2010 میلادی موفق به کسب درآمد 2/185 میلیاد یوانی(9/28 میلیارد دلار) شده بود، به صورت عمده به تولید تجهیزات مخابراتی می‌پردازد. اما معتقد است که از بازار جهانی تلفن‌همراه نیز می‌تواند کسب درآمد کند.

این شرکت هم‌اکنون قصد دارد با همکاری Discovery Communications گوشی هوشمند جدیدی را با نام Huawei-Discovery Expedition تولید کند. این گوشی ضدآب و ضدضربه چراغ قوه، گیرنده ماهواره‌ای مسیریاب GPS، حسگر G برای تعیین جهت و ... دارد و به صورت مستقیم به شبکه‌های اجتماعی متصل می‌‌شود.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3721