فروش آیفون جدید 15 اکتبر آغاز می شود

تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

این روزها  شایعات فراوانی در مورد مشخصات و  زمان ورود گوشی هوشمند جدید شرکت اپل  موسوم به آیفون 5 به گوش میرسد؛ اما  مدیرعامل شرکت مخابراتی Orange با اطمینان کامل در این خصوص توضیح داد که فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 15 اکتبر یعنی یک ماه دیگر توسط این شرکت آغاز می شود.


اگرچه مدیرعامل شرکت بزرگ Orange به درستی اعلام نکرده که این اطلاعات را از چه منبعی به دست آورده است، اما کارشناسان بر این باورند که احتمال آغاز فروش گوشی هوشمند آیفون 5 از تاریخ 15 اکتبر بسیار زیاد است. "استفان ریچارد"(Stephane Richard) مدیرعامل این شرکت مخابراتی در ادامه صحبت های خود توضیح داده است که Orange برای عرضه آیفون 5 برنامه ویژه ای دارد و آن را با خدمات قابل ملاحظه ای به دست مشتریان خود میرساند.

دیگر منابع  آگاه همچنین گزارش دادند که گوشی هوشمند آیفون 5 پیش از تاریخ یاد  شده به دست کاربران بریتانیایی خواهد رسید. این اطلاعات از جانب مرکز خدمات مشتریان شرکت مخابراتی O2 منتشر شده است. همچنین برخی پایگاه های خبری اعلام کرده اند که احتمالا فرانسوی ها پیش از کاربران بریتانیایی این گوشی را در اختیار میگیرند.

به طور  کلی عموم کارشناسان بر این باورند که آیفون 5 از اواسط ماه آتی وارد بازار میشود و بر این اساس اپل  باید آن را تا پایان ماه سپتامبر  به صورت رسمی معرفی کند. احتمال میرود  که در تاریخ 23 سپتامبر این گوشی هوشمند برای نخستین بار به صورت رسمی توسط اپل  معرفی شود.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3702