معرفی گوشی جدید Xperia Play 4G سونی‌اریکسون مخصوص بازی‌های رایانه‌ای

تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت سونی اریکسون که از مدتی قبل گوشی هوشمند Xperia Play را وارد بازار آمریکا کرده بود، از روز هجدهم سپتامبر یعنی حدود یک هفته دیگر مدل جدید این محصول را با نام Xperia Play 4G از طریق شرکت مخابراتی AT&T در اختیار کاربران آمریکایی می‌گذارد.


 

 

این گوشی هوشمند فقط به رنگ آبی تیره وارد آمریکا می‌شود و شرکت سونی اریکسون آن را از بهترین گوشی‌های خود می‌داند  و از آن با عنوان بهترین گوشی هوشمند دنیا مخصوص علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای یاد می‌کند.

در این  گوشی هوشمند بازی‌های رایانه‌ای محبوب  دنیا از جمله Dungeon Defenders™ Second Wave، Asphalt™ 6 Adrenaline، Star Battalion، Madden NFL™ 11، The Sims™ 3، Tower Bloxx™: My City و Crash Bandicoot® عرضه شده‌اند.

گفته می‌شود که شرکت سونی اریکسون برای این گوشی هوشمند در مجموع 150 بازی رایانه‌ای در نظر گرفته که هنوز لیست آن‌ها به صورت کامل اعلام نشده است.

این گوشی هوشمند که یک صفحه‌کلید کشویی سخت‌افزاری دارد که در آن کلید‌های ویژه برای بازی‌های رایانه‌ای تعبیه شده است و کاربران از آن می‌توانند مانند کنسول بازی قابل‌حمل استفاده کنند. قرار است این گوشی هوشمند جدید با قیمت 99/49 دلار از طریق شرکت مخابراتی AT&T با قرارداد دو ساله در اختیار کاربران قرار گیرد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3692