نسخه بعدی اندروید Jelly Bean نام دارد

تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت گوگل برای نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید  اسامی متفاوتی در نظر می‌گیرد  و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع آگاه، این شرکت قصد  دارد نسخه آتی سیستم‌عامل موبایلی  خود را با نام Jelly Bean روانه بازار کند.


این شرکت از اواخر سال جاری میلادی نسخه جدیدی از سیستم‌عامل اندروید را در نسل پیشرفته محصولات الکترونیکی با نام Ice Cream Sandwich روانه بازار می‌کند و قرار است که پس از آن نسخه جدیدتر از اندروید با نام Jelly Bean عرضه شود.

شرکت گوگل در فرآیند نام‌گذاری نسخه‌های مختلف  اندروید از نام دسِرها استفاده  می‌کند. معنی نسخه ویژه اندروید که قرار است تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار شود "بستنی ساندویچ" خواهد  بود و معنی نسخه بعدی آن نیز "آب‌نبات  پاستیلی" است.

یکی دیگر از قوانینی که گوگل در نام‌گذاری نسخه‌های مختلف اندروید از آن پیروی می‌کند،  دنبال کردن حروف الفبای انگلیسی است. نسخه Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید با حرف I شروع می‌شود و با توجه به اینکه حرف بعدی در حروف الفبای انگلیسی J است، گوگل نسخه آتی این سیستم‌عامل را Jelly Bean نام‌گذاری کرده است. نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل نیز به همین صورت نام‌گذاری شده‌اند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3690