گران‌ترین گوشی اندرویدی دنیا ساخته شد

تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت Mobiado که در زمینه تولید گوشی‌های فوق لوکس فعالیت می‌کند برای مدتی محصول جدید روانه بازار نکرده بود. اما این شرکت کانادایی روز گذشته محصول جدیدی را با نام Grand Touch مبتنی بر گوشی هوشمند اندروید روانه بازار کرد که تنها افراد پولدار می‌توانند سراغ آن بروند.


 

 

 

این نخستین بار است که یک گوشی هوشمند مبتنی  بر سیستم‌عامل اندروید با استفاده  از طلا و جواهرات و به صورت لوکس ساخته می‌شود. طراحی این محصول  بر پایه گوشی هوشمند  Google Nexus S است و شرکت سازنده یکی از نقاط قوت خود در این محصول را استفاده از سیستم‌عامل اندروید در آن می‌داند.

این گوشی هوشمند که با همکاری شرکت سامسونگ ساخته  شده است، شامل 139 قیراط یاقوت کبود کریستال و 24 قیراط طلا می‌شود که بدنه گوشی از آن‌ها ساخته شده  است. کلیدهای گوشی نیز از جنس یاقوت  کبود ساخته شده‌اند. این گوشی هوشمند در دو مدل ساخته می‌شود و کاربران  در صورت تمایل می‌توانند در گوشه‌های بدنه نیز یاقوت در اختیار داشته  باشند.

این گوشی بسته به طلایی که در بدنه آن به کار رفته است می‌تواند در دو رنگ زرد و  قرمز عرضه شود. هنوز هیچ خبری در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند که Mobiado Grand Touch نام دارد با قیمت ارزان به دست کاربران نرسد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3655