اپل iPhone 5 را ۷اکتبر به دست کاربران می‌رساند

تاریخ ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

مرکز inSpectrum با انتشار گزارشی اعلام کرد برخی شرکت‌های چینی وظیفه تولید حافظه داخلی گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به iPhone 5 را برعهده دارند و قرار است که این گوشی هوشمند در ماه سپتامبر صورت رسمی از جانب شرکت اپل معرفی شود و از تاریخ 7 اکتبر به دست کاربران برسد.


طبق گزارش  منتشر شده از سوی این مرکز،  اپل قصد دارد طی کنفرانسی که در ماه  سپتامبر برگزاری می‌کند iPhone 5 را برای نخستین بار به صورت رسمی معرفی کرده و پس از آن با فاصله زمانی کمتر از 30 روز این گوشی هوشمند را در ماه اکتبر وارد بازار کند.

کارشناسان اعلام کرده‌اند که این محصول در اصل مدل به‌روز شده iPhone 4 اپل محسوب می‌شود و در آن تفاوت محسوسی از نظر کارایی و شکل ظاهری به چشم نمی‌خورد.

این اخبار  حاکی از آن است که اپل قصد دارد همزمان با عرضه iPhone 5، در پاییز امسال سومین نسل از رایانه لوحی خود را با نام iPad 3 وارد بازار کند. هنوز هیچ خبری در مورد مشخصات سخت‌افزاری این رایانه لوحی منتشر نشده است.

خبر مربوط  به تاریخ دقیق ورود iPhone 5 به بازار از جمله موضوعاتی بود که طی سال جاری شایعات فراوان پیرامون آن منتشر شد. اما هم‌اکنون با اطمینان کامل گفته می‌شود که اپل این گوشی هوشمند را هفتم اکتبر وارد بازار می‌کند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3608