انبه ماکروسافت تکمیل شد!

تاریخ ۸ مرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد  که کار به‌روزرسانی و تکمیل  سیستم‌عامل Windows Phone 7 Mango را به پایان رسانده و هم‌اکنون نسخه نهایی آن برای عرضه به شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه آماده شده است.


 

 

 

نسخه Mango سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت از پاییز سال جاری میلادی در نسل جدید گوشی‌های هوشمند وارد بازار جهانی می‌شود و قرار است که شرکت‌های مختلف آن را با نسل جدید محصولات خود به دست کاربران برسانند.

سیستم‌عامل موبایلی Windows Phone 7 Mango گام بعدی مایکروسافت در دنیای تلفن‌های همراه محسوب می‌شود. در این سیستم‌عامل نسخه موبایلی مرورگر اینترنتی Internet Explorer 9 با قابلیت پشتیبانی از سیستم HTML5 وجود دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به فناوری جدید Conversation View برای ارسال پست الکترونیکی، Threads View برای در اختیار داشتن قابلیت‌های پیامک نوشتاری، پیامک تصویری، پیام‌های فوری(IM) و گفت‌وگوهای اینترنتی به صورت یکجا، امکان اجرای چند برنامه به صورت همزمان، ارتقا قابلیت‌های اجرایی و ... اشاره کرد.

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرده است که برنامه ویژه برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل ویندوز فون 7 برای کاربران از پاییز امسال عرضه می‌شود.

 

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3541