اپل نسخه بتای چهارم سیستم عامل iOS 5 را معرفی کرد

تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت اپل تنها پس از گذشت يک هفته و نيم از عرضه سومين نسخه بتاي iOS 5، نسخه جديد ديگري از اين سيستم عامل را براي متخصصان شرکت‌هاي توسعه‌دهنده نرم‌افزار روانه بازار کرد.


اين شرکت چهارمين نسخه بتاي iOS 5 را براي متخصصان شرکت‌هاي سازنده نرم افزار عرضه کرد تا آنها بتوانند اپليکيشن‌هاي خود را روي اين سيستم عامل آزمايش کنند.

اين اولين نسخه از سيستم عامل iOS 5 است که قابليت به روزرساني اين سيستم عامل را در اختيار کاربران مي‌گذارد و به آنان اجازه مي‌دهد تا بدون Plug In به iTunes، نسخه جديد اين سيستم عامل را نصب کنند.

در نسخه‌هاي پيشين iOS 5  کاربران بايد ابتدا نسخه مناسب اين سيستم عامل را دانلود مي‌کردند و پس از پشت سر گذاشتن يک مرحله restore کامل از نسخه جديد استفاده مي‌كردند.

اين نسخه جديد iOS 5 علاوه بر قابليت جديد آپديت، ويژگيWi-Fi Sync  را نيز در اختيار کاربران قرار مي‌دهد. اين قابليت به کاربران اجازه مي‌دهد ipad، ipod يا iPhone مبتني بر سيستم عامل iOS خود را بدون اتصال کابل با iTUnes library  مرتبط کنند.

اپل سيستم عامل iOS 5 را از طريق آپديت رايگان پاييز امسال در اختيار کاربران قرار مي‌دهد و البته تا کنون چندين نسخه از iOS 5 را در اختيار متخصصان شرکت‌هاي توسعه دهنده نرم‌افزار قرار داده است تا آنها اپليکيشن‌هاي خود را روي اين سيستم‌عامل به طور کامل آزمايش کنند.

سيستم عاملiOS 5  ماه گذشته ميلادي در جريان نشست Worldwide Developers Conference شرکت اپل معرفي شد. قابليت جديد iMessage که به کاربران iOS اجازه مي‌دهد براي ديگران کاربران اين سيستم عامل پيغام متني ارسال کنند از ويژگي‌هاي اين سيستم عامل جديد شرکت اپل به شمار مي‌رود.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3537