سامسونگ هم به صف تولیدکنندگان تلفن هوشمند سه بعدی پیوست

تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

بر اساس اخبار منتشر شده در یک سایت اینترنتی کره‌ای، شرکت سامسونگ در حال ساخت گوشی هوشمند جدیدی با قابلیت سه‌بعدی  است که به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده و احتمالا در فصل پایانی سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.


این گوشی هوشمند Galaxy 3D  نام دارد و به گفته منابع آگاه سامسونگ آن را برای رقابت با گوشی‌های سه‌بعدی Optimus 3D شرکت LG و EVO 3D شرکت HTC عرضه خواهد کرد.

اگرچه کارشناسان از مدت‌ها قبل در انتظار عرضه گوشی هوشمند سه‌بعدی از سوی سامسونگ بودند، اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این محصول در فصل پایانی سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد.

گوشی هوشمند Galaxy 3D در کل شباهت زیادی به Galaxy S II دارد و شامل نمایشگر لمسی سه‌بعدی 3/4 اینچی می‌شود. این گوشی هوشمند تراشه دوهسته‌ای Exynos  با توان 2/1 گیگاهرتز را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دو لنز 8 مگاپیکسلی دوربین برای تصویربرداری سه‌بعدی و نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread اشاره کرد.

گوشی هوشمند Galaxy 3D قابلیت نمایشگر تصاویر سه‌بعدی از گیرنده‌های تلویزیونی سه‌بعدی را دارد و به خروجی تلویزیون مجهز شده است. بر اساس شایعات منتشر شده، کاربران می‌توانند در فصل پایانی سال جاری میلادی این گوشی را خریداری کنند.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3510