آغاز پیش‌فروش گوشی هوشمند Xperia ray سونی‌اریکسون

تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام پیش‌فروش گوشی هوشمند Xperia ray سونی‌اریکسون در بریتانیا آغاز شد. سایت اینترنتی Play.com نیز ادعا کرده است که بر خلاف شایعات قبلی فروش این گوشی هوشمند را از تاریخ 15 آگوست با قیمت 350 پوند در بریتانیا آغاز می‌کند.


شرکت سونی اریکسون دو هفته قبل به صورت رسمی گوشی هوشمند Xperia ray را معرفی کرد که البته طی آن خبری در مورد تاریخ عرضه این محصول منتشر نشد. تنها مطلبی که در این زمینه منتشر شد، عرضه این محصول در فصل سوم سال جاری میلادی بود.

پیش‌تر طی گزارشی اعلام شده بود، این گوشی هوشمند که به پردازنده Gingerbrad مجهز شده است از ماه سپتامبر وارد بازار جهانی می‌شود. اما هم‌اکنون دو منبع مختلف تاریخ عرضه این محصول را پیش از ماه سپتامبر اعلام کرده‌اند.

سایت اینترنتی Play.com هم‌اکنون پیش‌فروش این محصول را با قیمت 350 پوند آغاز کرده است و توضیح داده است که آن را از تاریخ 15 آگوست به دست کاربران می‌رساند.

مرکز Carephone Warehouse  نیز به تازگی در گزارشی مجزا توضیح داده است که گوشی هوشمند Xperia ray در ماه آگوست وارد بازار می‌شود. اما در حال حاضر کاربران فقط می‌توانند به صورت اینترنتی این گوشی را خریداری کنند.

منبع: جی اس ام





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3456