مدل جدید Galaxy S II سامسونگ با ویندوز فون 7 عرضه میشود!

تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت سامسونگ  که با عرضه گوشی هوشمند I9100 Galaxy S II این روزها موفق به کسب محبوبیت فراوان نزد کاربران جهانی شده است، قصد دارد مدل جدید این گوشی را همراه با سیستم‌عامل ویندوز موبایل 7 مایکروسافت تکمیل کند.


 

 

 

 

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ هم‌اکنون در حال طراحی مدل جدیدی از گوشی هوشمند Galaxy S II است که سیستم سخت‌افزاری فوق پرقدرتی را در خود جا داده و در بخش نرم‌افزاری نیز به سیستم‌عامل ویندوز فون 7 مجهز شده است.

طبق گزارش  منتشر شده از سوی مرکز Bluetooth SIG ، سامسونگ طراحی این گوشی را آغاز کرده است و قصد دارد ر آن از آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت استفاده کند. در این شایعات آمده است که این گوشی جدید SGH-i937 نام‌گذاری شده و شباهت زیادی به مدل Galaxy S II سامسونگ موسوم به SGH-i927 دارد که به تازگی وارد آمریکا شده است.

در صورتی که این شایعات درست باشد شرکت سامسونگ باید برای استفاده از سیستم‌عامل ویندوز فون 7 پردازنده گوشی هوشمند Galaxy S II را به Qualcomm Snapdragon تغییر دهد. بسیاری از منابع آگاه نیز خبر مربوط به تاکید سامسونگ برای تولید نسل جدید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 را تایید کرده‌اند.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3439