خودکشی در بازار موبایل علاءالدین

تاریخ ۱۵ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

فردی با سقوط از بالاترین طبقه بازار تجاری علاءالدین جان خود را از دست داد.


 

 

در این حادثه که عصر روز یکشنبه رخ داد مردی 37 ساله از طبقه ششم بازار علاءالدین و از فضای بازی که بین راه‌رو‌هاي تنگ این پاساژ قرار دارد به قصد خود کشی خود را پرتاب کرد که در نهایت و طی یک روند دلخراش در طبقه منفی سه این پاساژ دفتر زندگی‌اش پایان یافت.
مرکز خریدوفروش علاءالدین یکی از بزرگ‌ترین مراکز خریدوفروش موبایل در کشور است که از شش طبقه تشکیل شده که بالغ بر یک هزار واحد صنفی تلفن همراه در آن مشغول به فعالیت است. پاساژ علاءالدین که یکی از
پررفت و آمدترین مراکز خریدوفروش گوشی تلفن همراه در مرکز تهران است تا کنون چندین بار شاهد حوادث ناگواری از جمله آتش‌سوزی بوده است.
بسیاری از کسبه این مرکز خرید و مسوولان ایمنی سازمان آتش‌نشانی بارها و بارها به عدم رعایت استانداردهای ایمنی در این پاساژ تاکید کرده‌اند، اما به نظر مي‌رسد مالک و مدیریت این مرکز خرید همچنان بدون توجه به هیچ‌کدام از اقدامات ایمنی و تنها با بازسازی‌هاي ظاهری پاساژ بر ادامه فعالیت خود تاکید دارد.
راه‌رو‌هاي باریک، عدم به‌کارگیری از سیستم تهویه هوا، عدم به‌کارگیری از سیستم اطفاي حریق، نبود نظارت بر لوازم انباشته شده در جلوی مغازه‌ها، آسانسورها و پله برقی‌هاي از کار افتاده، وضعیت بهداشتی بسیار نامناسب در کنار فعالیت برخی از فروشندگانی که تنها گوشی‌هاي بدون گارانتی و قاچاق عرضه مي‌کنند، در این پاساژ شرایط سختی را برای مراجعان به این مرکز خرید فراهم کرده است.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3437