N950 نوکیا با دوربین 12 مگاپیکسلی معرفی شد

تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت نوکیا  گوشی هوشمند N950 خود را در "کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا" به ثبت رساند تا این محصول را در آینده نزدیک وارد بازار آمریکا کند.


 

 

 

این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل متن‌باز  MeeGo ساخته شده است، پیش از این تصور می‌شد که همان گوشی N9 است. زیرا هر دو گوشی ظاهر تقریبا یکسانی دارند و نوکیا برای هردوی آن‌ها صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY در نظر گرفته است.

گوشی هوشمند N950 شامل دوربین دیجیتالی 12 مگاپیکسلی می‌شود که همراه با قابلیت اتوفوکوس و فلش LED به دست کاربران می‌رسد و این در حالی است که دوربین دیجیتالی درنظر گرفته شده برای N9 نوکیا 8 مگاپیکسلی بود.

"کمیسیون  فدرال ارتباطات آمریکا" هنوز  اطلاعات زیادی را در مورد  مشخصات داخلی این گوشی هوشمند  جدید منتشر نکرده است، اما  گفته می‌شود که این گوشی  نمایشگر لمسی 4 اینچی دارد که  تصاویر در آن با کیفیت 480 در 854 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.  این گوشی شامل پردازند یک  گیگاهرتزی ARM Cortex-A8 می‌شود و یک گیگابایت رم دارد.

برای این  گوشی هوشمند فناوری ارتباطی بلوتوث 4.0 در نظر گرفته شده که البته این فناوری جدید هنوز به طور کامل مورد آزمایش قرار نگرفته است.

هنوز تاریخ  دقیق ورود این محصول به بازار مشخص نیست که البته احتمال می‌رود تا پایان  سال جاری میلادی این گوشی هوشمند به دست کاربران برسد.

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3387