گوشی هوشمندسه‌بعدی LG تابستان عرضه می‌شود

تاریخ ۶ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت مخابراتی AT&T آمریکا گوشی هوشمند جدید LG موسوم به Thrill 4G را که برای آن قابلیت‌های سه‌بعدی در نظر گرفته شده است ظرف دو ماه آتی روانه بازار می‌کند و به عبارت دیگر کاربران از تابستان امسال می‌توانند گوشی هوشمند سه‌بعدی در اختیار داشته باشند.


 

 

 

این گوشی هوشمند با قیمتی معادل گوشی‌های غیرسه‌بعدی عرضه می‌شود. شرکت LG از هم‌اکنون تبلیغات این گوشی را در سینماهای سه‌بعدی سراسر دنیا آغاز کرده و طی آن توضیح داده است که کاربران از تابستان امسال می‌توانند آن را خریداری کنند.

این گوشی هوشمند به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران به کمک آن می‌توانند عکس‌ها و تصاویر سه‌بعدی را با آن تهیه کرده و به اشتراک بگذارند. نمایشگر لمسی 3/4 اینچی این گوشی هوشمند نیز به صورت سه‌بعدی طراحی شده است  و کاربر در آن می‌تواند تصاویر سه‌بعدی  را بدون نیاز به عینک مخصوص مشاهده کند.

برای این  گوشی هوشمند خروجی HDMI برای اتصال به گیرنده‌های تلویزیونی سه‌بعدی نیز در نظر گرفته شده است و کاربران در آن می‌توانند بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی، تصاویر ویدیویی سه‌بعدی موجود در سایت یوتیوب و کلیه محتوای سه‌بعدی اینترنتی را مشاهده کنند.
منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3385