نخستین گوشی ویندوزی نوکیا Sea Ray نام دارد+عکس

تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

سرانجام پس از انتشار شایعات و اخبار مختلف "استیفن ایلاپ"( Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا اعلام کرد که نخستین گوشی هوشمند تولید شده در این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 با نام Sea Ray به دست کاربران می‌رسد.


 

 

 

 

این گوشی هوشمند که پیش‌تر با نام W8-00 معرفی شده، طی چند ماه آینده به صورت رسمی وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

گوشی یاد  شده از نظر ظاهری شباهت زیادی  به N9 نوکیا دارد که چند روز قبل مبتنی بر سیستم‌عامل MeeGo معرفی شد. برای این محصول برخلاف N9 کلید سخت‌افزاری مخصوص دوربین در نظر گرفته شده و تفاوت‌های دیگری نیز در آن به چشم می خورد.

این گوشی هوشمند که هنوز مشخصات آن به صورت رسمی اعلام  نشده است، نمایشگر لمسی بزرگی دارد که به احتمال قوی به اندازه 3/4 اینچ ساخته  شده است. منابع آگاه همچنین اعلام  کرده‌اند که این محصول شامل دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی با قابلیت ذخیره  تصاویر با کیفیت HD و فلش LED می‌شود.

هنوز زمان دقیق ورود این محصول به بازار اعلام  نشده است، اما مدیران ارشد مایکروسافت بارها در سخنرانی‌های خود اعلام  کرده‌اند که نخستین گوشی هوشمند این  شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 7 تا پایان سال 2011 میلادی به دست کاربران  می‌رسد.

    
  

 

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3378