عرضه گوشی هوشمند جدید موتورولا با نام Milestone 3

تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ | عنوان: اخبار

شرکت موتورولا که این روزها تصاحب بازار چین  را به هدف اصلی خود تبدیل کرده است، گوشی هوشمند جدیدی را با XT882 وارد این کشور کرد.


 

 

این گوشی هوشمند که با نام Milestone 3 نیز شناخته می‌شود و به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است، صفحه‌کلید سخت‌افزاری کاملی را در خوند جا داده است که به صورت کشویی از سمت چپ گوشی باز می‌شود. موتورولا اعلام کرده است که این محصول را با نام Droid 3 وارد آمریکا می‌کند.

یکی از قابلیت‌هایی که صفحه‌کلید سخت‌افزاری این گوشی را با مدل‌های مشابه مجزا می‌کند، کلیدهای شماره‌ای جداگانه‌ای است که برای آن تعبیه شده و کاربر برای نوشتن شماره‌ها نیاز به تغییر حالت صفحه‌کلید ندارد.

این گوشی هوشمند به پردازنده دوهسته‌ای Tegra 2 ساخت شرکت NVIDIA مجهز شده است و نمایشگر لمسی 4 اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت qHD پخش کند.

دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند 8 مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسلی HD در خود ذخیره کند. این گوشی هوشمند 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد که کاربران می‌توانند در آن از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت نیز استفاده کنند.

روی این گوشی هوشمند جدید نسخه 3/2 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است و قرار است که شرکت مخابراتی وریزون از فصل سوم سال جاری میلادی این محصول را وارد بازار آمریکا کند.

 

 

 

منبع: ایستنا





نوشته‌ای از ایران موبایل
https://www.irmob.com

نشانی این صفحه :
https://www.irmob.com/modules/news/article.php?storyid=3374